Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Στα "άκρα" ο ανταγωνισμός των εταιριών στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Μάλιστα του «σκληρού» ανταγωνισμού ηγούνται πλέον οι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες των τραπεζών και των πολυεθνικών που κινούνται επιθετικά πάνω από δύο χρόνια και αυξάνουν συνεχώς τα μερίδια τους στην αγορά.

Επίσης κερδισμένες του ανταγωνισμού είναι οι εταιρίες που έχουν αναπτυγμένες πλατφόρμες online και direct ασφάλισης ( Εθνική , Interamerican , AIG, Allianz, ERGO (μέσω Winbank Direct ) Prime Insurance) όπου οι καταναλωτές μπορούν να κερδίσουν επιπλέον εκπτώσεις αν επιλέξουν κύρια την online ασφάλιση ή να πληρώσουν με άτοκες δόσεις με την πιστωτική τους κάρτα.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

7 σχόλια:

  1. Καλό αυτό για εμάς τους καταναλωτές. Μειώνονται οι τιμές και αυξάνονται οι παροχές. Βέβαια θέλει προσοχή στην επιλογή γιατί πολλες φορές ισχύει το "όπου ακούς πολλά κεράσια... κράτα μικρό καλάθι". Εγώ εμπιστεύομαι εδώ και 3 χρόνια την Interamerican και μία φορά που τη χρειάστηκα έμεινα ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση και τη διευθέτηση του ζητήματος μου. Απλά χρειάζεται ψάξιμο ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την εταιρεία που αναφερθήκατε εχω και εγώ ενα ασφαλιστήριο σπιτιού, οδική βοήθεια, και ασφαλιστήριο αυτοκινήτου τα τελευταία δυο χρόνια.

      Για την οδική βοήθεια δεν εχω παράπονο τρείς φορές που τους χρειάστηκα στα χρόνια που ειμαι ασφαλισμένος ειχα γρήγορη και αριστη αντιμετώπιση.

      Εκεί που προβληματίστηκα ηταν στην ασφάλιση του αυτοκινήτου μου οταν κάποιοι "ευγενείς κύριοι", μια νύκτα εσπασαν για να κλέψουν οτι βρούνε μέσα, τα παρμπριζ σε τέσσερα αυτοκίνητα παρκαρισμένα στην σειρά και το δικό μου φυσικά.

      Εγω αντιμετώπισα μια ολίγον χαοτική κατάσταση πρώτιστα στο να επικοινωνήσω μαζί τους, στο τι μου ζητούσαν και τι έπρεπε να κάνω .
      Εδωσα ενα ιστορικό αναφοράς του συμβάντος στον Autohelp υπάλληλό τους μετά την ζημιά, αναμονή στο συνεργείο για τον πραγματογνώμονά τους για τις ζημιές και πάλι ιστορικό πως και τι, φέρε και την μηνυτήρια αναφορά σου απο την αστυνομία,στο περίμενε και απο την αστυνομία πάνω απο επτα ωρες για να ελθει και η σήμανση, φέρε το συμβόλαιό ασφάλισής σου, ταυτότητα δίπλωμα αδεια .
      Δεν τον ενημερώνει αραγε τον κάθε πραγματογνώμονα της η εταιρεία τη ειδους ασφάλιση εχει?
      Δεν εχουν τα στοιχεία σε φωτοτυπία της αδειάς μου της ταυτότητάς μου του διπλώματός μου?

      Πάλι αναμονή και στο άλλο συνεργείο του πραγματογνώμονα μετά την αντικατάσταση του πλευρικού κρυστάλλου οπου εκεί επρεπε εγώ να αποδείξω οτι ο ηλεκτρικός μηχανισμός ανοιγο κλεισίματος του τζαμιού λειτουργούσε κανονικά πριν την ζημιά, και οντως ετσι ηταν.
      Οτι με τα θραύσματα του τζαμιου που επεσαν μέσα στην πόρτα και με την μη επείδιξη δέουσας προσοχής απο τα "μαστόρια" της συμβεβλημένης εταιρείας που με ειχαν στείλει, στην αντικατάσταση ειχαν αφήσει κομματάκια γυαλιού μέσα στο κενό της πόρτας και του μηχανισμού ο μηχανισμός φράκαρε το σύστημα ανοιγοκλείσήματος του τζαμιου στην μετά δοκιμή του και το χάλασε .

      Η φιλοσοφία της Interamerican ηταν.
      Μόνο ζημιές του κλεπτη αναγνωρίζονται γιατί ετσι γραφει το συμβόλαιο και οχι ζημιές που γίνονται μετά κατα την επισκευή.
      Και μου ειπαν οτι πλέον επρεπε να στραφώ κατά της εταιρείας glassdrive που μου αντικατέστησε το τζάμι.

      Φυσικά μιλάμε για εταιρεία που μου την ορισε και με εστειλε εκεί η Interamerican.

      Τα αλλα τρία αυτοκίνητα που ετυχαν της "ιδιας περιποίησης" πέραν των τζαμιών που ειχαν σπασει και αλλων ζημιών, δεν ειχαν οι ιδιοκτήτες τους την ιδια ταλαιπωρία, ουτε κάντε μήνυση ουτε περίμενε την σήμανση και ουτε χαρτι απο αστυνομίες τους ζήτησαν ουτε τίποτα άλλο.

      Και μόνο σε ενα συνεργείο τα πήγαν αυτοί, οπου εφεραν εις πέρας ολες τις επισκευές

      Γενικά κάποιες μικρές λεπτομέρειες και οχι η επίκληση νομικίστικων ορων κάνουν τις εταιρείες ασφάλισης αγαπητές στον κόσμο.
      Ουτε η πολυδιαφήμηση τους πρέπει να μας επηρρεάζει η το μέγεθός του πελατολογίου τους, που απο οτι φαίνεται προκύπτει απο την επιθετική πολιτική τους με τις χαμηλότερες τιμές στα ασφαλιστρά τους.

      Διαγραφή
    2. ΚΥΡΙΕ ΣΤΑΥΡΟ,
      ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΟΙΒΗ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ.

      ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ.

      ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΨΟΥΝ , ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΕΙΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ , ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ.

      ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΟΥ , ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΣΟΥ , ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ , ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ.

      Διαγραφή
    3. OTAN MIA ETAIRIA [EYREKO] AΛΛΟΔΑΠΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΙΤΛΟΥΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΩΛΗΘΕΙ ΔΙΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΕΙΔΗΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΥΦΑΡΠΑΞΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΔΑΗΣ ΕΙΔΗΜΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕ Η ΟΔΙΚΗ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΛΟΓΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΙΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ !!!!!!!!!!ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ[μια λυση υπαρχη ΜΙΚΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ!!!!!!!!ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΟΛΟ ΑΣ ΜΙΛΗΣΗ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. απαντηση στον ανωνυμο

      κυριε ανωνυμε εδωσεσ πολυ αξια σεκααπιιον [κυριο]σταυρο που δεν εδωσε στον εαυτο και στη περιουσια του αυτοσ θα χαση τελοσ

      Διαγραφή
    5. Ειμαι ο ως ανω που περιέγραψα το συμβάν της θραύσης κρυστάλλων και ζημιών.

      Ομολογώ οτι πετύχατε διάνα κύριε που το καταλάβατε οτι ειχα ασφάλεια αυτοκινήτου στην γνωστή θυγατρική on line ασφαλιστική τους εταιρεία .

      Δεν ξέρω γιατί στα χρόνια που ειμαι οδηγός δεν ειχα εμπλοκή με ατύχημα η παρόμοιο συμβάν, αν θα τύγχανα διαφορετική καλλίτερη αντιμετώπιση αν ειχα ασφαλιστεί μέσω ασφαλιστικού συμβούλου.
      Νομίζω -ισως και να ειμαι με λάθος αποψη- οτιμάλλον η Interamerican πρέπει να οργανωθεί και οι διάφοροι παράγοντες της η τα τμήματά της θα επρεπε να συνεργάζονται .

      Και να εχουν κατά νού το λεγόμενο customer's satisfaction, και να μην αφήνουν πίκρα στούς πελάτες.

      Καλή και ισως πολυδάπανη η διαφήμησή τους στην τηλεόραση,και δικαίωμά τους να ξοδεύουν τα λεφτά τους, αλλά η καλύτερη διαφήμιση η δυσφήμηση της οποιας δήποτε εταιρείας ειναι οι ιδιοι οι πελάτες της.

      Διαγραφή
    6. Τα λεφτά που ξοδεύουν για την διαφήμιση δεν είναι δικά τους , αλλά των ασφαλιζομένων και θα πρέπει να τα διαχειρίζονται σωστά.Οταν μία ασφαλιστική εταιρεία κατασπαταλά τα χρήματα που εισπράττει απο τους ασφαλιζομένους για διαφημίσεις που δεν θα τις αποφέρουν καλύτερα αποτελέσματα , τότε φτάνει στο σημείο να προβαίνει σε προσφορές, του τύπου ΕΚΠΤΩΣΗ 10% Ή 15% Ή 20% όταν θα ασφαλιστεί κάποιος μέσα δε 20 ή 30 ημέρες , με σκοπό να υπάρξει ρευστότητα. Σε λίγο θα δούμε και προσφορές του τύπου ΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΩΡΟ 100 ΚΙΛΑ ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ, ΕΝΑ ΔΟΧΕΙΟ ΤΥΡΙ ΦΕΤΑ , ΔΥΟ ΚΙΛΑ ΚΙΜΑ.

      Διαγραφή