Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Βελτιώνεται η ψυχολογία των καταναλωτών

Συνεχίζεται η ανάκαμψη της ψυχολογίας των καταναλωτών στην Ελλάδα και κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2013. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 7 μονάδες, φτάνοντας συνολικά τις 47, με την αύξηση αυτή να αποτελεί τη μεγαλύτερη που σημειώθηκε στην περιοχή της Ευρώπης.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου