Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013
Επιβάλλεται και λίγη βελτίωση για να σταματήσουν τα παράπονα
Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο για κανένα – εταιρείες, πολίτες, εποπτικές αρχές - να μαθαίνει από επίσημα στοιχεία ή και από φήμες, ότι οι καταναλωτές παραπονούνται για τον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης, που βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των καταγγελιών. Η διαπίστωση αυτή γίνεται συχνά, τα τελευταία χρόνια, από ενώσεις καταναλωτών ή εποπτικούς φορείς και δείχνει ότι τα παράπονα των καταναλωτών παραμένουν, που σημαίνει πως τα πράγματα δεν βελτιώνονται, δεν αλλάζουν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου