Σύμφωνα με έρευνα του online δικτύου για μικρές επιχειρήσεις, Manta, η κοινωνική παρουσία των μικρών επιχειρήσεων στα μέσα ενημέρωσης και ειδικότερα στα social media έχει αυξηθεί σημαντικά. Η ερώτηση ωτσόσο που προκύπτει είναι αν το γεγονός αυτό καλύπτει τις ανάγκες τους. Σχεδόν οι μισοί από τους 1.200 ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που ρωτήθηκαν έχουν αφιερώσει περισσότερο [...]
Παρασκευή 19 Απριλίου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου