Δύο νέα σεμινάρια για την διαχείριση των αιτιάσεων , τις δεξιότητες διαχείρισης δυσαρεστημένων πελατών και την Αγγλική ορολογία βασικών ασφαλιστικών εννοιών ανακοίνωσε το ΕΙΑΣ και συγκεκριμένα:
Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013
Δυο νέα σεμινάρια από το ΕΙΑΣ
Δύο νέα σεμινάρια για την διαχείριση των αιτιάσεων , τις δεξιότητες διαχείρισης δυσαρεστημένων πελατών και την Αγγλική ορολογία βασικών ασφαλιστικών εννοιών ανακοίνωσε το ΕΙΑΣ και συγκεκριμένα:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου