Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012
Το μεσημέρι η ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης
Την Πέμπτη το μεσημέρι, κατά πάσα πιθανότητα, θα ορκιστεί η νέα κυβέρνηση ενώ ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς ξεκίνησε τις διαδικασίες και τις επαφές από την Τετάρτη το βράδυ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου