Ένα μεγάλο μέρος των πελατών μας αδυνατεί να πληρώσει τα ακριβά ασφάλιστρα κάποιων εταιρειών με αποτέλεσμα αντι να μένουν ανασφάλιστοι να στρέφονται σε φθηνότερες εταιρείες οι οποίες λειτουργούν κανονικά και με το Νόμο. Γιατί θα πρέπει αυτο να ειναι κακό; Ειναι καλήτερο να μειώνουν τα ασφάλιστρα οι θεωρητικά μεγάλες και να ρίχνουν την προμήθεια στο 8 και 10%;
Οι 18 Εταιρείες που κλείσανε τα τελευταία πέντε χρόνια, κανονικά και με το νόμο λειτουργούσανε. Ρώτησε όμως, πόσοι συνάνθρωποί μας περιμένουν ακόμα να πληρωθούν; Αν ήσουν ένας από αυτούς τι θα έλεγες; Εκτός και αν είσαι από κείνους που δεν σου συνέβει ποτέ ατύχημα και, δε σε νοιάζει. Δεν είναι έτσι όμως!!
Δε χρειάζονται Κασσάνδρες. Θα φανούν από μόνα τους τ΄αποτελέσματα αυτής της καταστροφικής τιμολογιακής πολιτικής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα μεγάλο μέρος των πελατών μας αδυνατεί να πληρώσει τα ακριβά ασφάλιστρα κάποιων εταιρειών με αποτέλεσμα αντι να μένουν ανασφάλιστοι να στρέφονται σε φθηνότερες εταιρείες οι οποίες λειτουργούν κανονικά και με το Νόμο. Γιατί θα πρέπει αυτο να ειναι κακό; Ειναι καλήτερο να μειώνουν τα ασφάλιστρα οι θεωρητικά μεγάλες και να ρίχνουν την προμήθεια στο 8 και 10%;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι 18 Εταιρείες που κλείσανε τα τελευταία πέντε χρόνια, κανονικά και με το νόμο λειτουργούσανε. Ρώτησε όμως, πόσοι συνάνθρωποί μας περιμένουν ακόμα να πληρωθούν; Αν ήσουν ένας από αυτούς τι θα έλεγες; Εκτός και αν είσαι από κείνους που δεν σου συνέβει ποτέ ατύχημα και, δε σε νοιάζει. Δεν είναι έτσι όμως!!
Διαγραφή