Σε φάση ουσιαστικής ωρίμανσης και ανάπτυξης εισέρχεται το πρώτο brand απευθείας πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Anytime της Interamerican. Η Anytime, που δημιουργήθηκε το 2006, άνοιξε στην Ελλάδα τον διαδικτυακό δρόμο προσέγγισης πελατών και ήδη, έχει δώσει δείγματα ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου καναλιού διανομής με εντυπωσιακά αποτελέσματα, που παρουσίασε τη Δε...
Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου