Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Το μάρκετινγκ πρέπει να είναι ο «ιεραπόστολος» του τμήματος Πωλήσεων

«Οι εταιρείες των οποίων τα τμήματα Πωλήσεων προσεγγίζουν την οικονομική κρίση σαν μια μοναδική στρατηγική ευκαιρία και όχι σαν πρόβλημα, εκείνες που επενδύουν χρόνο και ενέργεια για ξεκάθαρες και εστιασμένες στρατηγικές δράσεις, όχι μόνο θα επιβιώσουν τη... ...
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου