Πηγή: insuranceworld.gr
Στη σχετική λίστα δεν περιλαμβάνονται μόνο συνήθεις…
ύποπτοι, αλλά και εταιρείες για τις οποίες μέχρι και σήμερα δεν είχε τεθεί το
παραμικρό θέμα
Θερμό αναμένεται και το φετινό καλοκαίρι για την ασφαλιστική αγορά, με την Τράπεζα της Ελλάδος να εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να προβεί σε νέες ανακλήσεις αδειών.
Πληροφορίες του iw αναφέρουν ότι ο κύκλος των ελέγχων από την Εποπτική Αρχή δεν έχει σταματήσει. Το αντίθετο, συνεχίζεται με αμείωτη ένταση και ήδη οι αρμόδιες υπηρεσίες της Τραπέζης της Ελλάδος έχουν ζητήσει από αρκετές εταιρείες να ενισχυθούν κεφαλαιακά. Μάλιστα, στη σχετική λίστα δεν περιλαμβάνονται μόνο συνήθεις… ύποπτοι, αλλά και ασφαλιστικές για τις οποίες μέχρι και σήμερα δεν είχε τεθεί το παραμικρό θέμα.
Από την πλευρά της Τραπέζης τηρείται σιγή ιχθύος για την πορεία των ελέγχων, ωστόσο, όπως αναφέρουν πηγές της αγοράς, η ηρεμία που επικρατεί εδώ και αρκετές εβδομάδες στον κλάδο προμηνύει το ξέσπασμα ισχυρότατης θύελλας, που λόγω του καλοκαιριού θα είναι… τροπική.
Οι ίδιες πηγές σχολιάζουν ως πολύ πιθανό το ενδεχόμενο η Τράπεζα της Ελλάδος να παρέμβει πριν το τέλος του Ιουνίου δεδομένου ότι κάποιοι από τους ελέγχους έχουν ήδη προχωρήσει σημαντικά και η εποπτική αρχή πιέζει τις εταιρείες να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, προειδοποιώντας ότι στην αντίθετη περίπτωση θα κινηθεί δυναμικά.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΤτΕ επικέντρωσε και πάλι την προσοχή της στον κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτων, όπου, όπως είναι γνωστό, τους τελευταίους μήνες προέβη στην ανάκληση των αδειών λειτουργίας δύο ασφαλιστικών εταιρειών. Των Eurostar και Ευρωπαϊκή Πρόνοια, οι οποίες ήλεγχαν από κοινού έναν στόλο με 200.000 ασφαλισμένα οχήματα.
Το κλείσιμο των δύο αυτών εταιρειών υπολογίζεται ότι επιβάρυνε συνολικά το Επικουρικό Κεφάλαιο με 130 εκατ. ευρώ, αυξάνοντας τις υποχρεώσεις του σε επίπεδα υψηλότερα των 700 εκατ. ευρώ!
Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη ανάκληση στην οποία προέβη η ΤτΕ ήταν της VDVLeben, εταιρεία με παρουσία στον κλάδο Ζωής.
Πληροφορίες του iw αναφέρουν ότι ο κύκλος των ελέγχων από την Εποπτική Αρχή δεν έχει σταματήσει. Το αντίθετο, συνεχίζεται με αμείωτη ένταση και ήδη οι αρμόδιες υπηρεσίες της Τραπέζης της Ελλάδος έχουν ζητήσει από αρκετές εταιρείες να ενισχυθούν κεφαλαιακά. Μάλιστα, στη σχετική λίστα δεν περιλαμβάνονται μόνο συνήθεις… ύποπτοι, αλλά και ασφαλιστικές για τις οποίες μέχρι και σήμερα δεν είχε τεθεί το παραμικρό θέμα.
Από την πλευρά της Τραπέζης τηρείται σιγή ιχθύος για την πορεία των ελέγχων, ωστόσο, όπως αναφέρουν πηγές της αγοράς, η ηρεμία που επικρατεί εδώ και αρκετές εβδομάδες στον κλάδο προμηνύει το ξέσπασμα ισχυρότατης θύελλας, που λόγω του καλοκαιριού θα είναι… τροπική.
Οι ίδιες πηγές σχολιάζουν ως πολύ πιθανό το ενδεχόμενο η Τράπεζα της Ελλάδος να παρέμβει πριν το τέλος του Ιουνίου δεδομένου ότι κάποιοι από τους ελέγχους έχουν ήδη προχωρήσει σημαντικά και η εποπτική αρχή πιέζει τις εταιρείες να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, προειδοποιώντας ότι στην αντίθετη περίπτωση θα κινηθεί δυναμικά.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΤτΕ επικέντρωσε και πάλι την προσοχή της στον κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτων, όπου, όπως είναι γνωστό, τους τελευταίους μήνες προέβη στην ανάκληση των αδειών λειτουργίας δύο ασφαλιστικών εταιρειών. Των Eurostar και Ευρωπαϊκή Πρόνοια, οι οποίες ήλεγχαν από κοινού έναν στόλο με 200.000 ασφαλισμένα οχήματα.
Το κλείσιμο των δύο αυτών εταιρειών υπολογίζεται ότι επιβάρυνε συνολικά το Επικουρικό Κεφάλαιο με 130 εκατ. ευρώ, αυξάνοντας τις υποχρεώσεις του σε επίπεδα υψηλότερα των 700 εκατ. ευρώ!
Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη ανάκληση στην οποία προέβη η ΤτΕ ήταν της VDVLeben, εταιρεία με παρουσία στον κλάδο Ζωής.
Αντε να τελειωνουμε κλειστε οσες δεν μπορουν και δεν πληρούν τις προυποθέσεις!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΛΕΝΧΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βγαίνουν έξω αυτές οι πληροφορίες, μόνο η εποπτική αρχή ξέρει το πιες έχουν πάρει σειρά για κλείσιμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι δύσκολο να τις βρεις όμως. Δες το αναλογικά αυτές που έχουν τις χαμηλότερες τιμές στα ασφάλιστρα έχουν και τους περισσότερους πελάτες, έχοντας περισσότερους πελάτες αυξάνεις και τον κίνδυνο για ζημιές και άρα θα πρέπει να έχεις πιο μεγάλη κάβα σε χρήμα... Οπότε πως μπορεί μια μικρή εταιρεία με μικρά έσοδα και ένα μεγάλο στόλο από αυτοκίνητα που κάνουν ζημιές, να κάνουν και μια καλή κάβα από χρήμα;