Πηγή: insuranceworld.gr
Περίπου 40.000 συμβόλαια μετακινήθηκαν σε σύντομο χρονικό
διάστημα στον ανταγωνισμό, ο οποίος κατά τον επόμενο μήνα θα ενισχυθεί
περαιτέρω
Αυτό αναφέρουν στελέχη της αγοράς που προσθέτουν ότι το νέο «λουκέτο» σε ασφαλιστική του κλάδου Αυτοκινήτου καθιστά περισσότερο από κάθε άλλη φορά επιβεβλημένη την οικονομική στήριξη του Επικουρικού Κεφαλαίου και κυρίως τη δανειοδότησή του από το τραπεζικό σύστημα.
Αναγκαία
χαρακτηρίζουν τη στήριξη του φορέα και μέσα από θεσμικές παρεμβάσεις,
αφού είναι γνωστό ότι το υπουργείο Οικονομικών προετοιμάζει νομοσχέδιο
το οποίο θα αλλάζει σε πολλά – κρίσιμα σημεία τη λειτουργία του
Επικουρικού Κεφαλαίου.
Υπενθυμίζεται ότι, το Επικουρικό Κεφάλαιο έχει να αντιμετωπίσει υποχρεώσεις της τάξης των 630 εκατ. ευρώ στις οποίες προστίθενται τα χρέη που κληρονόμησε από την Ευρωπαϊκή Πρόνοια, όπως πλέον και της Eurostar, οπότε τα ανοίγματά του ξεπερνούν τα 700 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι, το Επικουρικό Κεφάλαιο έχει να αντιμετωπίσει υποχρεώσεις της τάξης των 630 εκατ. ευρώ στις οποίες προστίθενται τα χρέη που κληρονόμησε από την Ευρωπαϊκή Πρόνοια, όπως πλέον και της Eurostar, οπότε τα ανοίγματά του ξεπερνούν τα 700 εκατ. ευρώ.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Eurostar στο εννεάμηνο του 2010, βάσει επίσημων στοιχείων, διέθετε χαρτοφυλάκιο που περιελάμβανε πάνω από 135.000 ασφαλισμένα οχήματα, ενώ παραμονές ανάκλησης της άδειάς της ο στόλος της είχε περιοριστεί στα 95.800 οχήματα. Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτουν ότι περί τα 40.000 συμβόλαια μετακινήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα στον ανταγωνισμό, ο οποίος κατά τον επόμενο μήνα θα ενισχυθεί περαιτέρω από τη μεταφορά και του υπόλοιπου χαρτοφυλακίου της ανακληθείσας εταιρείας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου