Πηγή: insuranceworld.gr
- Σειρά καταγγελιών περιβάλλει τον κλάδο υγείας των ασφαλιστικών εταιρειών
- Πελάτες των εταιρειών καταφεύγουν στους αρμόδιους φορείς και διαμαρτύρονται για διάφορα
- Συνήθως οι αποζημιώσεις είναι αυτές που κυριαρχούν στις καταγγελίες, καθώς οι πελάτες άλλα περιμένουν και άλλα λαμβάνουν
- Επίσης και οι παρανοήσεις στα συμβόλαια είναι αυτές που φαίνεται ότι ευθύνονται για τις καταγγελίες
- Σε κάθε περίπτωση το γεγονός είναι ότι καταγγελίες υπάρχουν
- Το χειρότερο όμως είναι όταν αυτές κρίνονται βάσιμες όπως έγινε πρόσφατα από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
- Δεν είναι τυχαίο ότι δύο ζωικές εταιρείες βρέθηκαν στο στόχαστρο και τους επιβλήθηκαν ποινές.
- Ωστόσο υπάρχουν και άλλες και αυτό όχι μόνο ξεκαθαρίστηκε από την
προχθεσινή ανακοίνωση της ΓΓΚ αλλά επιβεβαιώνεται και από τις
πληροφορίες
- Υπάρχουν και άλλα στοιχεία που φέρουν εταιρείες να έχουν κληθεί
αρμοδίως να αποκαταστήσουν κάποια θέματα που είχαν «ανοικτά» με
καταναλωτές
-Και ενώ το διαβεβαίωσαν, τελικώς δεν το έπραξαν προκαλώντας δυσφορία με την αδιαφορία τους
- Έτσι και έγιναν έρευνες και διαπιστώθηκαν πολλά που έρχονται να αλλάξουν το διαμορφωμένο σκηνικό
- Όχι μόνο για ορισμένους αλλά για το σύνολο των εταιρειών
- Ο χρόνος που απομένει είναι λίγος. Σχέδια νόμου καθώς και απρόοπτες παρεμβάσεις ανατρέπουν πολλά δεδομένα
- Τα ασφαλιστικά συμβόλαια μπαίνουν στο μικροσκόπιο…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου