Πηγή: insuranceworld.gr
Με ξεκάθαρους στόχους για το μέλλον, η Chartis Greece αναπτύσσεται
απρόσκοπτα στην αγορά, πιστεύοντας ότι η εταιρική κουλτούρα, με την
οποία εργάζεται, αποτελεί εχέγγυο για την ακόμα καλύτερη συνέχεια.
Με
εφόδια τα σωστά προγράμματα, τους σωστούς συνεργάτες και τις ορθές
διαδικασίες η Chartis βαδίζει απαρέγκλιτα επάνω σε «σταθερές αξίες» που
αποτελούν και το διαβατήριο για την μετάβασή της στο νέο περιβάλλον της
ασφαλιστικής αγοράς, που χαρακτηρίζεται από σκληρότερες συνθήκες
εποπτείας και εντονότερο ανταγωνισμό.
Με διαφανείς πρακτικές που στοχεύουν στην ανάπτυξη μιας ισχυρής σχέσης με τους πελάτες και εξατομικευμένα συμβόλαια η εταιρεία ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε περίπτωσης, δεν κάνει εκπτώσεις στις αξίες της, και προσφέρει «καθαρά» ασφαλιστικά προϊόντα που δεν επιτρέπουν παρερμηνείες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Giuseppe Zorgno μας δίνει το στίγμα της εταιρείας της οποίας ηγείται και αναφέρεται μεταξύ άλλων:
Με διαφανείς πρακτικές που στοχεύουν στην ανάπτυξη μιας ισχυρής σχέσης με τους πελάτες και εξατομικευμένα συμβόλαια η εταιρεία ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε περίπτωσης, δεν κάνει εκπτώσεις στις αξίες της, και προσφέρει «καθαρά» ασφαλιστικά προϊόντα που δεν επιτρέπουν παρερμηνείες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Giuseppe Zorgno μας δίνει το στίγμα της εταιρείας της οποίας ηγείται και αναφέρεται μεταξύ άλλων:
- στα μεγέθη της εταιρείας το χρόνο που πέρασε
- στους κλάδους και τα προϊόντα που θα εστιάσει η Chartis το 2011
- στην οδηγία Solvency II και τις δυνατότητες των εταιρειών να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις
- στη νέα εποπτική αρχή
iw? Ποια είναι η συνταγή επιτυχίας μίας εταιρείας; Τί πρέπει να έχει για να πάει καλά;
G.Z.: Mία ασφαλιστική εταιρεία δεν μπορεί να τα κάνει όλα. Θα πρέπει να αποφασίσει τι θέλει να κάνει, δηλαδή σε ποιους τομείς θέλει να δραστηριοποιείται. Θα πρέπει να διαθέτει τα σωστά προγράμματα, τους σωστούς ανθρώπους και τις σωστές διαδικασίες για να εξυπηρετήσει τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Και, σαφέστατα, να έχει καλούς συνεργάτες.
G.Z.: Mία ασφαλιστική εταιρεία δεν μπορεί να τα κάνει όλα. Θα πρέπει να αποφασίσει τι θέλει να κάνει, δηλαδή σε ποιους τομείς θέλει να δραστηριοποιείται. Θα πρέπει να διαθέτει τα σωστά προγράμματα, τους σωστούς ανθρώπους και τις σωστές διαδικασίες για να εξυπηρετήσει τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Και, σαφέστατα, να έχει καλούς συνεργάτες.
iw? H Chartis, της οποίας εσείς ηγείστε στο ελληνικό κομμάτι, τί έχει από όλα αυτά;
G.Z.: Πιστεύω ότι τα έχει όλα, αλλά και κάτι παραπάνω. Καταρχάς, εμείς έχουμε ξεκαθαρίσει εδώ και καιρό τι θέλουμε να κάνουμε και πώς θέλουμε να το κάνουμε. Λόγου χάρη, πριν δέκα χρόνια αποφασίσαμε να μην ασκούμε μόνο τους κλάδους που λέγονται στη γλώσσα μας commoditized και παρουσιάσαμε στην Ελλάδα προϊόντα πρωτοποριακά, όπως αυτά που σχετίζονται με ευθύνες στελεχών ή περιβαλλοντικές ευθύνες, προγράμματα για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και για high net worth individuals. Επομένως, έχουμε δώσει στην αγορά ένα διαφορετικό στίγμα για την προϊοντική μας πλατφόρμα. Επίσης, μέσω της τμηματοποίησης της αγοράς (στην ασφαλιστική γλώσσα λέγεται segmentation), γνωρίζουμε που ακριβώς στοχεύουμε και τι αποτελέσματα μπορούμε να περιμένουμε.
G.Z.: Πιστεύω ότι τα έχει όλα, αλλά και κάτι παραπάνω. Καταρχάς, εμείς έχουμε ξεκαθαρίσει εδώ και καιρό τι θέλουμε να κάνουμε και πώς θέλουμε να το κάνουμε. Λόγου χάρη, πριν δέκα χρόνια αποφασίσαμε να μην ασκούμε μόνο τους κλάδους που λέγονται στη γλώσσα μας commoditized και παρουσιάσαμε στην Ελλάδα προϊόντα πρωτοποριακά, όπως αυτά που σχετίζονται με ευθύνες στελεχών ή περιβαλλοντικές ευθύνες, προγράμματα για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και για high net worth individuals. Επομένως, έχουμε δώσει στην αγορά ένα διαφορετικό στίγμα για την προϊοντική μας πλατφόρμα. Επίσης, μέσω της τμηματοποίησης της αγοράς (στην ασφαλιστική γλώσσα λέγεται segmentation), γνωρίζουμε που ακριβώς στοχεύουμε και τι αποτελέσματα μπορούμε να περιμένουμε.
iw? Είναι στα σχέδια σας να φέρετε καινοτόμα προϊόντα;
G.Z.: Πάντα σχεδιάζουμε κάτι καινούριο, είτε αυτό είναι ένα νέο προϊόν, είτε ένα υφιστάμενο, που χρήζει βελτίωσης. Είναι μέρος της ετήσιας στρατηγικής μας.
G.Z.: Πάντα σχεδιάζουμε κάτι καινούριο, είτε αυτό είναι ένα νέο προϊόν, είτε ένα υφιστάμενο, που χρήζει βελτίωσης. Είναι μέρος της ετήσιας στρατηγικής μας.
iw? Στο πλαίσιο αυτό προχωρούν οι εργασίες σας; Υπάρχουν δυσαρεστημένοι πελάτες; Και αν ναι, για ποιους λόγους;
G.Z.: Οι εργασίες προχωρούν πάρα πολύ καλά. Οι πελάτες συνήθως διαμαρτύρονται επειδή δεν έχει βγει έγκαιρα το συμβόλαιο ή υπάρχει καθυστέρηση στις αποζημιώσεις. Στην Chartis έχουμε ένα μηχανισμό που παρακολουθεί, καταγράφει και απαντά σε κάθε παράπονο πελατών ή συνεργατών. Τις περισσότερες φορές τα παράπονα αφορούν σε καθυστέρηση 1-2 ημερών στα συμβόλαια ή στις αποζημιώσεις γιατί, για παράδειγμα, λείπει ένα δικαιολογητικό από τον πραγματογνώμονα.
G.Z.: Οι εργασίες προχωρούν πάρα πολύ καλά. Οι πελάτες συνήθως διαμαρτύρονται επειδή δεν έχει βγει έγκαιρα το συμβόλαιο ή υπάρχει καθυστέρηση στις αποζημιώσεις. Στην Chartis έχουμε ένα μηχανισμό που παρακολουθεί, καταγράφει και απαντά σε κάθε παράπονο πελατών ή συνεργατών. Τις περισσότερες φορές τα παράπονα αφορούν σε καθυστέρηση 1-2 ημερών στα συμβόλαια ή στις αποζημιώσεις γιατί, για παράδειγμα, λείπει ένα δικαιολογητικό από τον πραγματογνώμονα.
iw? Προβλήματα ως εταιρεία έχετε; Από άποψη μεγεθών η εταιρεία πώς πηγαίνει; Πώς κύλησε το 2010;
G.Z.: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να μην αντιμετωπίζουμε προβλήματα. Το έτος 2010 ολοκληρώθηκε για την εταιρεία, το Νοέμβριο. «Κλείσαμε» με λίγο παραπάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ παραγωγή. Ο δείκτης ζημιών, προμηθειών, διοικητικών εξόδων είναι 85% και το underwriting profit margin είναι 15%. Μεγέθη που μπορεί επίσης να έχουν ενδιαφέρον είναι ο αριθμός των συνεργατών, καθώς εξυπηρετούμε περίπου 1.650 συνεργάτες. Έχουμε περίπου 250.000 πελάτες από τους οποίους 8.500 είναι επιχειρηματικοί πελάτες. Όσον αφορά στις ζημιές, το 2010 έχουμε πληρώσει 33 εκατ. ευρώ. Η ανάπτυξή μας συνοδεύεται και με αύξηση του αριθμού των ανθρώπων της εταιρείας. Σήμερα, στην Chartis Greece έχουμε ξεπεράσει τους 205 εργαζόμενους.
G.Z.: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να μην αντιμετωπίζουμε προβλήματα. Το έτος 2010 ολοκληρώθηκε για την εταιρεία, το Νοέμβριο. «Κλείσαμε» με λίγο παραπάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ παραγωγή. Ο δείκτης ζημιών, προμηθειών, διοικητικών εξόδων είναι 85% και το underwriting profit margin είναι 15%. Μεγέθη που μπορεί επίσης να έχουν ενδιαφέρον είναι ο αριθμός των συνεργατών, καθώς εξυπηρετούμε περίπου 1.650 συνεργάτες. Έχουμε περίπου 250.000 πελάτες από τους οποίους 8.500 είναι επιχειρηματικοί πελάτες. Όσον αφορά στις ζημιές, το 2010 έχουμε πληρώσει 33 εκατ. ευρώ. Η ανάπτυξή μας συνοδεύεται και με αύξηση του αριθμού των ανθρώπων της εταιρείας. Σήμερα, στην Chartis Greece έχουμε ξεπεράσει τους 205 εργαζόμενους.
iw? Η αύξηση της παραγωγής πώς ήταν το 2010;
G.Z.: Η αύξηση της παραγωγής ήταν της τάξεως του 50% και ήταν θεαματική σε σχέση με το 2009. Είχαμε αύξηση και στους επιχειρηματικούς κινδύνους κατά 10% αλλά και στους προσωπικούς κινδύνους. Αυτό οφείλεται σε συγκεκριμένη και τμηματοποιημένη πολιτική τιμολόγησης και, παράλληλα, στο γεγονός ότι οι εξελίξεις στην αγορά τα δύο τελευταία χρόνια έχουν οδηγήσει πολλούς συνεργάτες και πελάτες σε πιο ασφαλείς δυνάμεις. Η Chartis αυτή τη στιγμή, από άποψη κεφαλαιοποίησης, διαδικασιών, ρευστότητας, προϊόντων, αποτελεί μία ασφαλή δύναμη.
G.Z.: Η αύξηση της παραγωγής ήταν της τάξεως του 50% και ήταν θεαματική σε σχέση με το 2009. Είχαμε αύξηση και στους επιχειρηματικούς κινδύνους κατά 10% αλλά και στους προσωπικούς κινδύνους. Αυτό οφείλεται σε συγκεκριμένη και τμηματοποιημένη πολιτική τιμολόγησης και, παράλληλα, στο γεγονός ότι οι εξελίξεις στην αγορά τα δύο τελευταία χρόνια έχουν οδηγήσει πολλούς συνεργάτες και πελάτες σε πιο ασφαλείς δυνάμεις. Η Chartis αυτή τη στιγμή, από άποψη κεφαλαιοποίησης, διαδικασιών, ρευστότητας, προϊόντων, αποτελεί μία ασφαλή δύναμη.
iw? Η εταιρεία σας έχει καθαρά συμβόλαια;
G.Z.: Πιστεύω ότι έχουμε πολύ καθαρά συμβόλαια, πλούσια σε παροχές. Αυτό είναι πλεονέκτημα για εμάς.
G.Z.: Πιστεύω ότι έχουμε πολύ καθαρά συμβόλαια, πλούσια σε παροχές. Αυτό είναι πλεονέκτημα για εμάς.
iw? Οι προβλέψεις σας για το μέλλον, βάσει όσων μας είπατε, ποιες είναι;
G.Z.: Το 2010, η ελληνική ασφαλιστική αγορά κινήθηκε στο εννεάμηνο με μείωση όσον αφορά στο κομμάτι ζωής και μικρή αύξηση στις γενικές ασφαλίσεις, η οποία προήλθε κατά κύριο λόγο από τον κλάδο αυτοκινήτου. Είναι ο μόνος κλάδος που εμφανίζει αύξηση και αυτό οφείλεται στην αύξηση των υποχρεωτικών ορίων και κατά συνέπεια την αύξηση των ασφαλίστρων. Όλοι οι άλλοι κλάδοι εμφανίζουν αρνητικούς αριθμούς. Άρα, είμαστε μία αγορά που κινείται γύρω από τον κλάδο αυτοκινήτου, ο οποίος, συγκεκριμένα, στο εννεάμηνο του 2010 ήταν σχεδόν το 65% της αγοράς των γενικών ασφαλειών, ενώ το 2009 ήταν 62%. Πιστεύω ότι το 2011 το σκηνικό θα παραμείνει το ίδιο. Θα υπάρχει, λόγω κρίσης, μειωμένος τζίρος στις επιχειρήσεις, μειωμένο προσωπικό, μειωμένα εμπορεύματα, ενώ θα αυξηθεί ο κλάδος αυτοκινήτου, καθώς αυξάνονται τα ασφάλιστρα.
G.Z.: Το 2010, η ελληνική ασφαλιστική αγορά κινήθηκε στο εννεάμηνο με μείωση όσον αφορά στο κομμάτι ζωής και μικρή αύξηση στις γενικές ασφαλίσεις, η οποία προήλθε κατά κύριο λόγο από τον κλάδο αυτοκινήτου. Είναι ο μόνος κλάδος που εμφανίζει αύξηση και αυτό οφείλεται στην αύξηση των υποχρεωτικών ορίων και κατά συνέπεια την αύξηση των ασφαλίστρων. Όλοι οι άλλοι κλάδοι εμφανίζουν αρνητικούς αριθμούς. Άρα, είμαστε μία αγορά που κινείται γύρω από τον κλάδο αυτοκινήτου, ο οποίος, συγκεκριμένα, στο εννεάμηνο του 2010 ήταν σχεδόν το 65% της αγοράς των γενικών ασφαλειών, ενώ το 2009 ήταν 62%. Πιστεύω ότι το 2011 το σκηνικό θα παραμείνει το ίδιο. Θα υπάρχει, λόγω κρίσης, μειωμένος τζίρος στις επιχειρήσεις, μειωμένο προσωπικό, μειωμένα εμπορεύματα, ενώ θα αυξηθεί ο κλάδος αυτοκινήτου, καθώς αυξάνονται τα ασφάλιστρα.
iw? Εσείς θα εστιάσετε στον κλάδο αυτοκινήτου;
G.Z.: Θα εστιάσουμε στα τμήματα του κλάδου που μας ενδιαφέρουν, όχι σε όλα.
G.Z.: Θα εστιάσουμε στα τμήματα του κλάδου που μας ενδιαφέρουν, όχι σε όλα.
iw? Θα δώσετε βαρύτητα μόνο στον κλάδο αυτοκινήτου ή υπάρχουν και άλλοι κλάδοι που σας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα;
G.Z.: Το οικοδόμημα της Chartis στηρίζεται σε δύο
μεγάλους προϊοντικούς πυλώνες: τους επιχειρηματικούς και τους
προσωπικούς κινδύνους. Οι δύο αυτοί τομείς πλαισιώνονται από σειρά
υπηρεσιών. Όσον αφορά στα προϊόντα, το 2011 θα εστιάσουμε τόσο στους
εμπορικούς όσο και στους προσωπικούς κινδύνους. Διαθέτουμε προϊόντα που
ενδείκνυνται στην κρίση, όπως ευθύνες Δ.Σ., περιβαλλοντικές ευθύνες,
ειδικά προϊόντα και υπηρεσίες που αφορούν σε υψηλού εισοδήματος
ανθρώπους (ειδικά ασφαλιστήρια πυρός, σκαφών κλπ). Πιστεύω ότι αυτά τα
προϊόντα θα ξεπεράσουν το φάσμα της κρίσης. Τουλάχιστον, σε αυτή την
εκτίμηση μας οδηγούν τα δείγματα που έχουμε μέχρι στιγμής.
iw? Για τις επιχειρήσεις πιστεύετε ότι επίσης η κίνησή τους θα οδηγήσει σε θετικές σκέψεις;
G.Z.: Παραδοσιακά προγράμματα, όπως οι καλύψεις
πυρός, η αστική ευθύνη και οι μεταφορές δέχονται μεγάλη πίεση ως προς τα
ασφάλιστρα και τις απαλλαγές. Όσον αφορά όμως, στα καινούρια προϊόντα
για τα οποία, είτε υπάρχουν ανάγκες, είτε πρέπει να τις δημιουργήσουμε
ως ασφαλιστική αγορά, προσπαθώντας να ευαισθητοποιήσουμε πελάτες και συνεργάτες,
υπάρχει μεγάλο πεδίο δράσης. Σε αυτά τα προϊόντα θα εστιάσουμε.
iw? Έχετε πολλούς συνεργάτες. Σκοπεύετε να τους αυξήσετε; Είστε ανοιχτοί σε νέες συνεργασίες;
G.Z.: Είμαστε ανοιχτοί σε νέες συνεργασίες, όπως είμαστε και ανοιχτοί στο να τερματίσουμε συνεργασίες που δεν αποδίδουν, όταν αντιλαμβανόμαστε ότι δεν ταιριάζει η χημεία μας με ένα συνεργάτη ή δεν προωθούνται τα προϊόντα που θέλει η εταιρεία ή δεν υπάρχει συνέπεια στις πληρωμές.
G.Z.: Είμαστε ανοιχτοί σε νέες συνεργασίες, όπως είμαστε και ανοιχτοί στο να τερματίσουμε συνεργασίες που δεν αποδίδουν, όταν αντιλαμβανόμαστε ότι δεν ταιριάζει η χημεία μας με ένα συνεργάτη ή δεν προωθούνται τα προϊόντα που θέλει η εταιρεία ή δεν υπάρχει συνέπεια στις πληρωμές.
iw? Έχετε τέτοια δείγματα και τί σκοπεύετε να κάνετε;
G.Z.: Πάντα υπάρχουν τέτοια δείγματα και τα αξιολογούμε σε τριμηνιαία βάση.
G.Z.: Πάντα υπάρχουν τέτοια δείγματα και τα αξιολογούμε σε τριμηνιαία βάση.
iw? Η εταιρεία είναι έτοιμη για τη Solvency II;
G.Z.: Αυτή τη στιγμή δε νομίζω ότι θα μπορούσε να ισχυριστεί καμία εταιρεία ότι είναι έτοιμη. Οι εταιρείες που ανήκουν σε διεθνείς ομίλους, όπως εμείς, συντονίζουν την προετοιμασία τους σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και αυτό διευκολύνει στη διάχυση της τεχνογνωσίας. Ανεξάρτητα από την πίεση της έγκαιρης προσαρμογής όμως, θεωρώ τις νέες ρυθμίσεις της οδηγίας θετικές για την κοινωνία, την αγορά, τη φήμη του κλάδου, τους πελάτες και τους συνεργάτες.
G.Z.: Αυτή τη στιγμή δε νομίζω ότι θα μπορούσε να ισχυριστεί καμία εταιρεία ότι είναι έτοιμη. Οι εταιρείες που ανήκουν σε διεθνείς ομίλους, όπως εμείς, συντονίζουν την προετοιμασία τους σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και αυτό διευκολύνει στη διάχυση της τεχνογνωσίας. Ανεξάρτητα από την πίεση της έγκαιρης προσαρμογής όμως, θεωρώ τις νέες ρυθμίσεις της οδηγίας θετικές για την κοινωνία, την αγορά, τη φήμη του κλάδου, τους πελάτες και τους συνεργάτες.
iw? Η εφαρμογή της οδηγίας θα φέρει δυσκολίες στην αγορά;
G.Z.: Αναμένεται να επιβαρύνει τη λειτουργία των εταιρειών και σαφέστατα θα έχει αυξημένα κόστη συμμόρφωσης, τα οποία όμως θεωρούμε ότι θα αντισταθμιστούν από τα προσδοκώμενα οφέλη, κυρίως για τους ασφαλισμένους.
G.Z.: Αναμένεται να επιβαρύνει τη λειτουργία των εταιρειών και σαφέστατα θα έχει αυξημένα κόστη συμμόρφωσης, τα οποία όμως θεωρούμε ότι θα αντισταθμιστούν από τα προσδοκώμενα οφέλη, κυρίως για τους ασφαλισμένους.
iw? Θα υπάρξουν μεγάλες αλλαγές στα κόστη;
G.Z.: Αλλαγές μάλλον θα υπάρξουν, αλλά είναι ακόμα νωρίς για να προσδιορίσουμε το εύρος τους.
G.Z.: Αλλαγές μάλλον θα υπάρξουν, αλλά είναι ακόμα νωρίς για να προσδιορίσουμε το εύρος τους.
iw? Θα προκαλέσει αλλαγές στη δομή της αγοράς; Πιστεύετε ότι κάποιες εταιρείες δε θα τα καταφέρουν;
G.Z.: Προφανώς, παρόλο που κανείς δεν το επιθυμεί. Η φιλοσοφία είναι να είμαστε όλοι καλά και να μπορούμε όλοι να λειτουργήσουμε και να έχουμε εργασίες, ευχαριστημένους συνεργάτες και πελάτες. Όμως, θα υπάρξουν διαφορετικές ρυθμίσεις στην αγορά, που θα αλλάξουν το σκηνικό της αγοράς.
G.Z.: Προφανώς, παρόλο που κανείς δεν το επιθυμεί. Η φιλοσοφία είναι να είμαστε όλοι καλά και να μπορούμε όλοι να λειτουργήσουμε και να έχουμε εργασίες, ευχαριστημένους συνεργάτες και πελάτες. Όμως, θα υπάρξουν διαφορετικές ρυθμίσεις στην αγορά, που θα αλλάξουν το σκηνικό της αγοράς.
iw? Εσείς, ως μία πολυεθνική με παράρτημα στην Ελλάδα, συζητάτε συνεργασίες με εταιρείες ή δεν είναι στις προθέσεις σας;
G.Z.: Εμείς πιστεύουμε στην οργανική ανάπτυξη με τα προϊόντα και τους συνεργάτες που έχουμε.
G.Z.: Εμείς πιστεύουμε στην οργανική ανάπτυξη με τα προϊόντα και τους συνεργάτες που έχουμε.
iw? Προσφάτως άλλαξε η εποπτεία. Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας;
G.Z.: Οι εντυπώσεις που έχουμε είναι ιδιαίτερα θετικές. Δε φοβόμαστε την εποπτεία, τη θέλουμε. Θα κάνει καλό στην αγορά.
G.Z.: Οι εντυπώσεις που έχουμε είναι ιδιαίτερα θετικές. Δε φοβόμαστε την εποπτεία, τη θέλουμε. Θα κάνει καλό στην αγορά.
iw? Χρόνια υπήρχε το θέμα της τιμολογιακής πολιτικής των
ασφαλίστρων. Πιστεύετε ότι υπάρχει ακόμα αθέμιτος ανταγωνισμός από
εταιρείες που δεν κοστολογούν σωστά τα ασφάλιστρα τους;
G.Z.: Αυτό δεν το γνωρίζω. Εμείς, κάθε τρίμηνο, εξάγουμε όλα τα στοιχεία των κινδύνων που έχουμε αναλάβει, τα οποία αναλύονται από αναλογιστές για να δούμε τις τάσεις στο χαρτοφυλάκιο. Μέσω της διαδικασίας αυτής, αποφασίζουμε εάν πρέπει να αντιμετωπίσουμε διαφορετικά (πιο φθηνά ή πιο ακριβά) κάποια ομάδα κινδύνων. Είναι μια αρκετά επίπονη αλλά και ιδιαίτερα σημαντική διαδικασία, που γίνεται κάθε τρίμηνο.
G.Z.: Αυτό δεν το γνωρίζω. Εμείς, κάθε τρίμηνο, εξάγουμε όλα τα στοιχεία των κινδύνων που έχουμε αναλάβει, τα οποία αναλύονται από αναλογιστές για να δούμε τις τάσεις στο χαρτοφυλάκιο. Μέσω της διαδικασίας αυτής, αποφασίζουμε εάν πρέπει να αντιμετωπίσουμε διαφορετικά (πιο φθηνά ή πιο ακριβά) κάποια ομάδα κινδύνων. Είναι μια αρκετά επίπονη αλλά και ιδιαίτερα σημαντική διαδικασία, που γίνεται κάθε τρίμηνο.
iw? Ως προς τα αποθεματικά των ασφαλιστικών εταιρειών, σε ποιο επίπεδο βρίσκεται η Chartis Ελλάδος;
G.Z.: Εμείς βρισκόμαστε υψηλότερα από τα απαιτούμενα, από το νόμο, επίπεδα αποθεματοποίησης και κεφαλαιοποίησης.
G.Z.: Εμείς βρισκόμαστε υψηλότερα από τα απαιτούμενα, από το νόμο, επίπεδα αποθεματοποίησης και κεφαλαιοποίησης.
iw? Οι αποζημιώσεις είναι ένα μελανό στοιχείο της αγοράς. Ποια τακτική αποζημίωσης ακολουθεί η Chartis;
G.Z.: Εμείς έχουμε βάλει τον πήχη στις πέντε μέρες.
Αυτός είναι ο στόχος μας. Αυτή τη στιγμή, στον κλάδο αυτοκινήτου και τις
απλές ζημιές εργαζόμαστε συστηματικά για να πετύχουμε γρήγορους χρόνους
αποζημίωσης.
iw? Στην πώληση των ασφαλιστικών προϊόντων παίζει μεγαλύτερο ρόλο ο άνθρωπος ή το διαδίκτυο, ως μέσο πώλησης;
G.Z.: Και τα δύο είναι σημαντικά. Στην Ελλάδα, στη βάση των μεσογειακών σχέσεων, παίζει μεγαλύτερο ρόλο ο άνθρωπος. Όμως, η νέα γενιά ολοένα και περισσότερο προσανατολίζεται στο διαδίκτυο.
G.Z.: Και τα δύο είναι σημαντικά. Στην Ελλάδα, στη βάση των μεσογειακών σχέσεων, παίζει μεγαλύτερο ρόλο ο άνθρωπος. Όμως, η νέα γενιά ολοένα και περισσότερο προσανατολίζεται στο διαδίκτυο.
iw? Πιστεύετε ότι παίζει ρόλο σε μία εταιρεία με πολυεθνική δομή πόσες ώρες εργάζεται ο επικεφαλής της διοίκησης;
G.Z.: Παίζει ρόλο όπως σε κάθε εταιρεία, καθώς ένα μεγάλο κομμάτι του management και η διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας λειτουργεί στη βάση των παραδειγμάτων που θέτει η ηγεσία σε σχέση με την ποιότητα και την παραγωγικότητα της εργασίας.
G.Z.: Παίζει ρόλο όπως σε κάθε εταιρεία, καθώς ένα μεγάλο κομμάτι του management και η διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας λειτουργεί στη βάση των παραδειγμάτων που θέτει η ηγεσία σε σχέση με την ποιότητα και την παραγωγικότητα της εργασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου