Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Interamerican: 2,5 δισ. στους πελάτες της, στο διάστημα 2000-2010

Πηγή: Kαθημερινή

Συνολικά 352,2 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις, κατέβαλε η Imteramerican το 2010. Η εταιρία, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση, έχει πληρώσει στους πελάτες της από το 2000 έως και το 2010 (ενδεκαετία) συνολικά 2,5 δισ. ευρώ.

Ειδικότερα, κατά το 2010 στον κλάδο Ζωής καλύφθηκαν 61.796 περιπτώσεις αποζημιώσεων με ποσόν που έφθασε τα 169,43 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι καταβλήθηκαν για λήξεις συμβολαίων, όπου συμπεριλαμβάνονται και συντάξεις, 53,72 εκατ. ευρώ.

Στο ατομικό ασφαλιστικό σκέλος του τομέα Υγείας και σε σύνολο 183.476 περιπτώσεων καταβλήθηκαν 72,78 εκατ. ευρώ. Από το ποσόν αυτό, 41,16 εκατ. αντιστοιχούν σε νοσοκομειακά προγράμματα και επιδόματα ασθενειών και 31,62 εκατ. σε καλύψεις Medisystem (επισκέψεις σε συμβεβλημένους ιατρούς, διαγνωστικά κέντρα και νοσήλεια σε νοσοκομειακά). Σημαντική ήταν η κίνηση των δύο πολυϊατρείων της εταιρείας, της Αθηναϊκής Κλινικής και του Medifirst, που υποδέχονται κυρίως ασφαλισμένους του Medisystem, στα οποία καταγράφηκαν 46.769 επισκέψεις.

Στις Γενικές Ασφάλειες η Interamerican πλήρωσε αποζημιώσεις 82,84 εκατ. ευρώ σε σύνολο 84.606 περιπτώσεων. Ειδικότερα, ο κλάδος αυτοκινήτου είχε το μεγαλύτερο μερίδιο με 74,24 εκατ., περιορίζοντας στο ελάχιστο την παραπομπή υποθέσεων στα δικαστήρια (μόλις 3%). Κατά το 2010 η Interamerican διακανόνισε το 71% των ζημιών που αναγγέλθηκαν, ποσοστό υψηλότερο του μέσου όρου της αγοράς (περίπου 65%). Την περασμένη χρονιά αναγγέλθηκαν στην εταιρεία 62 θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα με 68 θύματα, έναντι 72 το 2009.

Η ανάπτυξη του κλάδου των Ομαδικών Ασφαλειών της Interamerican, που αφορά σε συμβόλαια ζωής - συνταξιοδοτικά, υγείας τύπου Medisystem και ζημιών, είχε αντίκρισμα αποζημιώσεων 27,15 εκατ. ευρώ σε 50.407 περιπτώσεις.

Σε δηλώσεις του ο Γ. Κώτσαλος, διευθύνων σύμβουλος της Interamerican επισήμανε ότι η συνεχής βελτίωση των λειτουργιών της εταιρείας σε ζητήματα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της, η απλοποίηση των διαδικασιών και η απόλυτη αντικειμενικότητα στις αποζημιώσεις αντανακλούν την εφαρμογή της εταιρικής στρατηγικής για μια ολοκληρωμένα υπεύθυνη στάση έναντι του καταναλωτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου