Πηγή: Τα Νέα
Ασφαλιστικά προϊόντα που ταιριάζουν στους Ελληνες
Με όπλα της προϊόντα που δεν κυκλοφορούν στη χώρα μας, όπως κάλυψη
δαπανών για οδοντιατρική περίθαλψη και σύνθετα αποταμιευτικά προγράμματα
εγγυημένης απόδοσης για συντάξεις, σκοπεύει να κάνει ντεμπούτο στην
ελληνική αγορά η Μet Life Ιnternational, ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός
όμιλος των ΗΠΑ, μέσω της επίσης αμερικανικής Αlico την οποία πρόσφατα
εξαγόρασε.
Σε συνέντευξή του στο «Χρήμα» ο επικεφαλής της Μet Life Ιnternational, Ουίλιαμ Τοπέτα, δηλώνει πως «τα προϊόντα που θα φέρουμε θα είναι κομμένα και ραμμένα στο προφίλ του έλληνα ασφαλισμένου και τόσο πολύπλοκα σε μηχανογραφική υποστήριξη, που ελάχιστες εταιρείες μπορούν παγκοσμίως να υποστηρίξουν».
Σε συνέντευξή του στο «Χρήμα» ο επικεφαλής της Μet Life Ιnternational, Ουίλιαμ Τοπέτα, δηλώνει πως «τα προϊόντα που θα φέρουμε θα είναι κομμένα και ραμμένα στο προφίλ του έλληνα ασφαλισμένου και τόσο πολύπλοκα σε μηχανογραφική υποστήριξη, που ελάχιστες εταιρείες μπορούν παγκοσμίως να υποστηρίξουν».
Επειτα από την
ολοκλήρωση της εξαγοράς της Αlico, έναντι 15,5 δισ. ευρώ, η Μet Life
μετατρέπεται σε έναν παγκόσμιο ασφαλιστικό όμιλο με παρουσία σε 64 χώρες
του κόσμου και 90 εκατομμύρια ασφαλισμένους πελάτες παγκοσμίως.
Στην Ελλάδα η Αlico, κατέχοντας τίτλους του ελληνικού Δημοσίου αξίας 800 εκατ. ευρώ, δεν αποτελεί μόνο τη δεύτερη μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία του κλάδου ζωής στην ελληνική αγορά- με μερίδιο 14% πίσω από την Εθνική- αλλά και έναν από τους πιο σημαντικούς κατόχους ελληνικών ομολόγων.
Αυτός είναι και ο λόγος που, όπως σημειώνει ο κ. Τοπέτα, «παρακολουθούμε με μεγάλο ενδιαφέρον τις εξελίξεις στην ελληνική οικονομία». Σχολιάζοντας την πορεία των οικονομικών της χώρας, ο επικεφαλής της Μet Life Ιnternational εμφανίζεται συγκρατημένα αισιόδοξος, σημειώνοντας πως έχει επίγνωση των δυσκολιών και τονίζοντας ότι «η ελληνική κυβέρνηση έχει λάβει ορισμένες δύσκολες αλλά απαραίτητες αποφάσεις για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που υπάρχουν» και πως «αυτό που έχει σημασία είναι να σταθεροποιηθεί η δημοσιονομική κατάσταση».
«Βλέπω πολύ μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τη διεύθυνση των οποίων έχει το γραφείο της Αlico στην Αθήνα με ευθύνη για 13 χώρες», δηλώνει ο κ. Τοπέτα αναφερόμενος στην εξαγορά. Σημειωτέον ότι στην εγχώρια αγορά η Αlico έχει ασφαλίσει πάνω από 1.000 επιχειρήσεις, ενώ ο αριθμός ασφαλισμένων με ομαδικό ασφαλιστήριο ξεπερνά τις 380.000.
Στην Ελλάδα η Αlico, κατέχοντας τίτλους του ελληνικού Δημοσίου αξίας 800 εκατ. ευρώ, δεν αποτελεί μόνο τη δεύτερη μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία του κλάδου ζωής στην ελληνική αγορά- με μερίδιο 14% πίσω από την Εθνική- αλλά και έναν από τους πιο σημαντικούς κατόχους ελληνικών ομολόγων.
Αυτός είναι και ο λόγος που, όπως σημειώνει ο κ. Τοπέτα, «παρακολουθούμε με μεγάλο ενδιαφέρον τις εξελίξεις στην ελληνική οικονομία». Σχολιάζοντας την πορεία των οικονομικών της χώρας, ο επικεφαλής της Μet Life Ιnternational εμφανίζεται συγκρατημένα αισιόδοξος, σημειώνοντας πως έχει επίγνωση των δυσκολιών και τονίζοντας ότι «η ελληνική κυβέρνηση έχει λάβει ορισμένες δύσκολες αλλά απαραίτητες αποφάσεις για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που υπάρχουν» και πως «αυτό που έχει σημασία είναι να σταθεροποιηθεί η δημοσιονομική κατάσταση».
«Βλέπω πολύ μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τη διεύθυνση των οποίων έχει το γραφείο της Αlico στην Αθήνα με ευθύνη για 13 χώρες», δηλώνει ο κ. Τοπέτα αναφερόμενος στην εξαγορά. Σημειωτέον ότι στην εγχώρια αγορά η Αlico έχει ασφαλίσει πάνω από 1.000 επιχειρήσεις, ενώ ο αριθμός ασφαλισμένων με ομαδικό ασφαλιστήριο ξεπερνά τις 380.000.
Οδοντιατρική φροντίδα
Σχετικά με τα νέα προγράμματα που σκοπεύει η Μet Life να φέρει στην Ελλάδα, ο κ. Τοπέτα παραπέμπει στη διοίκηση της Αlico, η οποία και γνωρίζει καλύτερα τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Το επιτελείο της εταιρείας εκτιμά ότι σε χώρες όπως η Ελλάδα μπορούν να ευδοκιμήσουν προγράμματα, για παράδειγμα, σαν την κάλυψη οδοντιατρικών δαπανών (Dental Care Ρrogramme), προϊόν που δεν διατίθεται στη χώρα μας από καμία εταιρεία και που προβλέπει συνεργασία με συγκεκριμένους οδοντιάτρους. Τέτοια προγράμματα κάνουν θραύση στις ΗΠΑ καθώς ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στις δικές του ανάγκες, ενώ παράλληλα του δίνεται η δυνατότητα να απευθυνθεί σε ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων οδοντιατρείων.
Ενα δεύτερο προϊόν που εξετάζεται να έρθει στην ελληνική αγορά αφορά σε αποταμιευτικό προϊόν εγγυημένης απόδοσης με ελάχιστη καταβολή τα 10.000 ευρώ, που υπόσχεται ελάχιστες αποδόσεις 3%, ενώ ο ενδιαφερόμενος μπορεί ανάλογα με το ρίσκο του να επιλέξει ανάμεσα σε τρία «καλάθια» επενδύσεων: το αμυντικό, το ισορροπημένο και το αναπτυξιακό.
Η καινοτομία του σε σχέση με όσα
«παρόμοια» προϊόντα κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά έγκειται στο
γεγονός ότι, όταν οι μετοχές στις οποίες επενδύει μέρος των κεφαλαίων
του πιάσουν αποδόσεις άνω του 3%, το πρόγραμμα δίνει στον κάτοχό του τη
δυνατότητα να τις «κλειδώσει» σε κάθε τριετή επέτειο ανανέωσής του.
Μάλιστα το πρόγραμμα αυτό ξεκίνησε ήδη να διατίθεται πιλοτικά από το
δίκτυο καταστημάτων της Citibank, με την ονομασία «Αuvida». Ειδικά για
τα προγράμματα εγγυημένων αποδόσεων, ο κ. Τοπέτα εκτιμά ότι αποτελούν
μια μεγάλη ευκαιρία για κοινωνίες όπως η Ευρώπη, αλλά και η Ελλάδα, με
μεγάλο ποσοστό ηλικιωμένων πολιτών.
Το επιτελείο του ομίλου εκτιμά ότι, εκτός από τα παραπάνω προϊόντα, πιθανώς να έρθουν και κάποια από τα προγράμματα αυτοκινήτου και ασφάλισης περιουσίας που διαθέτει η εταιρεία στην αμερικανική αγορά.
Το επιτελείο του ομίλου εκτιμά ότι, εκτός από τα παραπάνω προϊόντα, πιθανώς να έρθουν και κάποια από τα προγράμματα αυτοκινήτου και ασφάλισης περιουσίας που διαθέτει η εταιρεία στην αμερικανική αγορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου