Περικοπές (haircut) επί των αποζημιώσεων φαίνεται ότι εφαρμόζουν αρκετές ασφαλιστικές εταιρείες για υλικές ζημιές αυτοκινήτου πληρώνοντας το 80%-90% του τιμολογίου εξόφλησης, καταγγέλλουν αναγνώστες της «Η».
Σύμφωνα με πληροφορίες η πρακτική αυτή έχει υιοθετηθεί από ορισμένες
εταιρείες για ζημιές άνω των 600 ευρώ και σύμφωνα με ασφαλιστικούς
πράκτορες η τακτική αυτή προτιμάται από τις εταιρείες αντί να προχωρούν
σε αυξήσεις ασφαλίστρων ή σε μειώσεις καλύψεων, πρακτικές που, όπως
φαίνεται, ενοχλούν την πελατειακή τους βάση. Η πρακτική αυτή έχει γίνει
ιδιαίτερα διαδεδομένη το τελευταίο διάστημα, ειδικά στις εταιρείες που
την εξόφληση των συνεργείων επισκευών κάνει ο πελάτης και μετά
εισπράττει τα λεφτά από την ασφαλιστική εταιρεία. Σε τιμολόγια που
αγγίζουν τα 1.000 ευρώ, για παράδειγμα, η ασφαλιστική επιστρέφει τα
850-900 ευρώ, άσχετα αν ο πελάτης έχει πληρώσει για την επισκευή
ολόκληρο το ποσό που του ζητήθηκε.
Κόστος
Γενικότερα, η τάση που παρατηρείται στο σύνολο της αγοράς είναι η συγκράτηση του κόστους επισκευής σε πλαίσια που δεν έρχονται σε μεγάλη αντίθεση με το ασφάλιστρο που πληρώνουν οι πελάτες. Ετσι σε περιπτώσεις που υπάρχει χαμηλό ασφάλιστρο και μόνο βασικές καλύψεις, οι μεγάλες ζημιές ουσιαστικά δημιουργούν ανοίγματα στις εταιρείες. Επισήμως , η «Η» μίλησε με υπεύθυνους εταιρειών για τις καταγγελίες περί περικοπών σε αποζημιώσεις, οι αρμόδιοι αρνούνται ότι υπάρχει τέτοιο θέμα, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες ακολουθούν διαφορετικές τακτικές αποζημιώσεων. Υπάρχουν εταιρείες που πληρώνουν απευθείας στα συνεργεία χωρίς να αναμειγνύεται ο πελάτης, υπάρχουν εταιρείες που αποζημιώνουν εξ ολοκλήρου βάσει τιμολογίων μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες και βέβαια υπάρχει και η κατηγορία των εταιρειών που εφαρμόζουν τις περικοπές (αποζημιώνουν στο 80%-90% του τιμολογίου) και με μικρές καθυστερήσεις.
Γενικότερα, η τάση που παρατηρείται στο σύνολο της αγοράς είναι η συγκράτηση του κόστους επισκευής σε πλαίσια που δεν έρχονται σε μεγάλη αντίθεση με το ασφάλιστρο που πληρώνουν οι πελάτες. Ετσι σε περιπτώσεις που υπάρχει χαμηλό ασφάλιστρο και μόνο βασικές καλύψεις, οι μεγάλες ζημιές ουσιαστικά δημιουργούν ανοίγματα στις εταιρείες. Επισήμως , η «Η» μίλησε με υπεύθυνους εταιρειών για τις καταγγελίες περί περικοπών σε αποζημιώσεις, οι αρμόδιοι αρνούνται ότι υπάρχει τέτοιο θέμα, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες ακολουθούν διαφορετικές τακτικές αποζημιώσεων. Υπάρχουν εταιρείες που πληρώνουν απευθείας στα συνεργεία χωρίς να αναμειγνύεται ο πελάτης, υπάρχουν εταιρείες που αποζημιώνουν εξ ολοκλήρου βάσει τιμολογίων μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες και βέβαια υπάρχει και η κατηγορία των εταιρειών που εφαρμόζουν τις περικοπές (αποζημιώνουν στο 80%-90% του τιμολογίου) και με μικρές καθυστερήσεις.
Πηγή: Ημερησία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου