Συζητώντας με τις μεγάλες εταιρείες των οποίων η επωνυμία παραμένει
ισχυρή και την εμπιστεύονται, τόσο οι πράκτορες όσο και το ευρύτερο
κοινό, μάθαμε ότι ορισμένοι μεγαλοπράκτορες αρχίζουν να φαίνονται πιο
διαλλακτικοί, όσον αφορά το ύψος των προμηθειών τους στον κλάδο αυτοκινήτων.
Γενικά, στη χώρα μας τον τελευταίο χρόνο, όλοι οι επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες ακινήτων, λόγω της κρίσης, άλλαξαν ελαφρώς
τη συμπεριφορά τους και έγιναν πιο διαλλακτικοί.
Και τα ενοίκια
μειώνουν και τις τιμές των εμπορευμάτων και των υπηρεσιών τους. Αυτό το
ρεύμα της συγκατάβασης, φαίνεται να έχει επηρεάσει και τον κλάδο, ιδίως
τους μεσίτες & πράκτορες, οι οποίοι αφήνουν να εννοηθεί ότι θα
συζητήσουν κάποια λογική μείωση των προμηθειών τους και στη θέση της
μείωσης να δεχτούν ένα μπόνους πραγωγικότητας, δηλαδή, κερδοφορίας.
Αν
το χαρτοφυλάκιο του (Χ) πράκτορα, είναι κερδοφόρο, μετά χαράς να του
προσφέρουμε ένα μπόνους. Όταν όμως το χαρτοφυλάκιό του έχει συντελεστή
ζημιών πάνω από 100% επί του ασφαλίστρου, πώς είναι δυνατόν να
συνεχίσουμε να δεχόμαστε τις εργασίες του; Ποιος μπορεί να διαφωνήσει με
αυτή τη λογική. Ίδωμεν…
Πηγή: Insurancedaily
ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΙΚΡΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΜΙΚΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΜΕΓΑΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΑ ΜΕΓΑΛΟΜΕΓΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΝΟΥΣ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΠΟΝΗΡΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΜΙΚΡΟΜΙΚΡΟΥΣ ΠΟΥ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΙΝΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ.!!!!!