Τα
λουκέτα στις ασφαλιστικές και τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα αποτελούν την
μάστιγα του προβλήματος του Επικουρικού Κεφαλαίου των Ασφαλιστικών
Εταιριών για τον κλάδο αυτοκινήτου που παρουσιάζει υψηλό έλλειμμα και
αδυναμία πληρωμής αποζημιώσεων.
Μάλιστα αν υπάρξουν και νέες ανακλήσεις αδειών λειτουργίας
ασφαλιστικών εταιριών του κλάδου τότε το ταμείο θα φορτωθεί και με πρόσθετες
υποχρεώσεις, που εξ αντικειμένου θα το οδηγήσουν σε πλήρη αδυναμία κάλυψης
των υποχρεώσεων του.
Τα σενάρια και οι προτάσεις που υπάρχουν είναι πολλά, αλλά στην παρούσα φάση οι λύσεις που αναζητούνται είναι αυτές της εξεύρεσης τρόπων χρηματοδότησης ώστε να μπορέσει το ταμείο να ανταποκριθεί στις καλύψεις των υποχρεώσεων του σε αποζημιώσεις που λιμνάζουν.
Επίσης στο τραπέζι έχει πέσει και η πρόταση της αύξησης της εισφοράς των εταιριών αλλά μάλλον δεν προκρίνεται, καθώς το βάρος θα το σηκώσουν οι Leaders της αγοράς που έχουν και το μεγαλύτερο ποσοστό συνεισφοράς, και στην ουσία είναι αυτοί που πληρώνουν και τα σπασμένα των μικρών μετά τα λουκέτα, έστω και αν επωφελούνται έμμεσα από την αύξηση του στόλου των χαρτοφυλακίων τους, όπως έγινε πέρυσι με την Ασπίς και τις άλλες εταιρίες που έκλεισαν.
Πάντως μελλοντικά αν δεν υπάρξει ξεκαθάρισμα της αγοράς από τις εταιρίες των πτωχευτικών ασφάλιστρων, που προκαλούν και τα λουκέτα, μείωση των ανασφάλιστων οχημάτων η λειτουργία του θα καταστεί ανέφικτη με την παρούσα μορφή τουλάχιστον ως προς τις καλύψεις των υποχρεώσεων των εταιριών που κλείνουν.
Πηγή:Asfalisinet
Τα σενάρια και οι προτάσεις που υπάρχουν είναι πολλά, αλλά στην παρούσα φάση οι λύσεις που αναζητούνται είναι αυτές της εξεύρεσης τρόπων χρηματοδότησης ώστε να μπορέσει το ταμείο να ανταποκριθεί στις καλύψεις των υποχρεώσεων του σε αποζημιώσεις που λιμνάζουν.
Επίσης στο τραπέζι έχει πέσει και η πρόταση της αύξησης της εισφοράς των εταιριών αλλά μάλλον δεν προκρίνεται, καθώς το βάρος θα το σηκώσουν οι Leaders της αγοράς που έχουν και το μεγαλύτερο ποσοστό συνεισφοράς, και στην ουσία είναι αυτοί που πληρώνουν και τα σπασμένα των μικρών μετά τα λουκέτα, έστω και αν επωφελούνται έμμεσα από την αύξηση του στόλου των χαρτοφυλακίων τους, όπως έγινε πέρυσι με την Ασπίς και τις άλλες εταιρίες που έκλεισαν.
Πάντως μελλοντικά αν δεν υπάρξει ξεκαθάρισμα της αγοράς από τις εταιρίες των πτωχευτικών ασφάλιστρων, που προκαλούν και τα λουκέτα, μείωση των ανασφάλιστων οχημάτων η λειτουργία του θα καταστεί ανέφικτη με την παρούσα μορφή τουλάχιστον ως προς τις καλύψεις των υποχρεώσεων των εταιριών που κλείνουν.
Πηγή:Asfalisinet
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου