Δεκάδες χιλιάδες ασφαλισμένα αυτοκίνητα στην Εθνική Ασφαλιστική
άρχισαν να προωθούνται σε άλλες εταιρείες, λόγω της σταθερής νέας εισπρακτικής πολιτικής που επέβαλε η διοίκηση της εταιρείας.
Είναι ένα
παράδειγμα που θα πρέπει να ακολουθήσουν και άλλες μεγάλες και επώνυμες εταιρείες, χωρίς αναστολές.
Είναι αλήθεια ότι η ταμειακή ρευστότητα των εταιρειών τους θα μειωθεί αρκετά, όμως θα είναι προσωρινή και θα
διαρκέσει μόλις 18 μήνες περίπου. Ο Δεκέμβριος του 2012 είναι μπροστά
μας και είναι αδύνατον οι μικρές εταιρείες που δέχονται αυτά τα
αυτοκίνητα να μπορέσουν να χρηματοδοτήσουν όλη αυτή την παραγωγή με τις
προϋποθέσεις του Solvency II.
Θα πείτε, ποιος ζει ποιος πεθαίνει! Μέχρι
τότε, θα θησαυρίσουν ορισμένοι, ως συνήθως. Μέσα στο μπάχαλο και στην ακυβερνησία που αντιμετωπίζει η χώρας μας, ποιος θα ασχοληθεί με αυτές
τις λεπτομέρειες.
Αν όμως, λέμε αν, λειτουργούσε η διακυβέρνηση της
χώρας, βασισμένη στα (5) Κεφάλαια του Μάνατζμεντ, (Προγραμματισμός,
Οργάνωση, Στελέχωση, Διοίκηση, Έλεγχος), το πρώτο κεφάλαιο που θα
αφορούσε τον κλάδο μας, θα αποκάλυπτε ότι το 2012, πάνω από ένα εκατομμύρια αυτοκίνητα θα βρεθούν εκτεθημένα λόγω της προβλεπόμενης
αδυναμίας των μικρών εταιρειών να καλύψουν τις προϋποθέσεις του Solvency
II.
Η μόνη διέξοδος, τότε, θα είναι το επικουρικό κεφάλαιο. Φαντάζεστε
την καταστροφή που θα ακολουθήσει.
Καλά, θα πουν, ορισμένοι μέχρι τότε θα δούμε...
Πηγή: Insurancedaily
ΜΠΡΑΒΟ ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΕΣΕ ΝΑ ΕΙΠΡΑΞΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΙΝ ΝΑ ΕΚΔΟΘΗ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΠΑΡΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΑΝΙΚΟ.....
ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗΝ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΗ ΓΙΝΗΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗ!!!