Στη βολιδοσκόπηση της αγοράς των
συνταξιοδοτικών προγραμμάτων προχωρούν ασφαλιστικές και τράπεζες με
διαφημιστικές καμπάνιες και πολιτικές μάρκετινγκ για την προσέγγιση
πελατών και διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών.
Αν και είναι ακόμα στην αρχή το άνοιγμα
που περιμένουν στην αγορά των συνταξιοδοτικών σε βάθος τετραετίας, σε
σχέση πάντα με τις αλλαγές του ασφαλιστικού στην κοινωνική ασφάλιση και
σε συνάρτηση με την οικονομική ύφεση, φαίνεται να κινούνται επιθετικά
προκειμένου πάρουν θέσεις στα μερίδια της αγοράς που ανοίγει.
Ηδη από τις αρχές του προηγούμενου μήνα
η Αlpha Bank λανσάρισε επιθετικά συνταξιοδοτικό προϊόν με
επικαιροποιημένα διαφημιστικά μηνύματα, που έτρεξαν σε έντυπα, τηλεόραση
και διαδίκτυο. Κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας ήταν, κάντε μια κίνηση
αποταμίευσης για το μέλλον σας περιορίζοντας μια καταναλωτική σας
εφήμερη αγορά ή απόλαυση.
Ακολούθησαν τις τελευταίες μέρες η IΝG
και Groupama λανσάροντας η πρώτη ,σε διευρυμένη διαφημιστική καμπάνια,
ενημερωτικό πρόγραμμα με μορφή συμβουλών για τις συντάξεις των κρατικών
ασφαλιστικών ταμείων και η δεύτερη με προσφορά μπόνους, με την μορφή
διαγωνισμού, σε όσους συμβουλευτούν για συνταξιοδοτικό της πρόγραμμα.
Η καμπάνια της ING τρέχει σε τύπο,
τηλεόραση και σταντ ( στάσεις λεωφορείων , συρμούς μετρό κλπ) και της
Groupama σε τηλεόραση, τύπο και διαδίκτυο.
Επίσης διαφημιστικές καμπάνιες τρέχουν
από την Εurobank-EuroLife και Εθνική Τράπεζα-Εθνική Ασφαλιστική. Δεν
είναι επιθετικές αλλά περισσότερο brand. Tης Εurobank για ολοκληρωμένες
αποταμιευτικές και συνταξιοδοτικές λύσεις και της Εθνικής για την
διαχρονικότητα των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων και των ευέλικτων
καταβολών.
Πηγή: Asfalisinet
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου