Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Ernst & Young: Η μορφή των επιχειρήσεων άλλαξε δια παντός

Τις ριζικές αλλαγές που αναμένονται  στην παγκόσμια οικονομία μετά την οικονομική ύφεση, εξετάζει μελέτη της Ernst & Young  με τίτλο «Planning for growth» (Προγραμματίζοντας για την ανάπτυξη). 

Σε σχετική έρευνα, τέσσερις στις δέκα εταιρείες απάντησαν ότι δεν αναμένουν να επιστρέψουν οι επιχειρήσεις τους στις προ οικονομικής κρίσης «φυσιολογικές» συνθήκες. 

Η μετατόπιση της ισχύος σε νέους οικονομικούς γίγαντες, όπως η Κίνα και η Ινδία, καθώς και οι πρόσθετοι κανονισμοί, οι αυξημένοι φόροι και η ενδεχόμενη επιστροφή του πληθωρισμού,θεωρούνται σημαντικοί παράγοντες, που θα μειώσουν την κερδοφορία των επιχειρήσεων.
 
Στη Μελέτη σημειώνεται χαρακτηριστικά ότι τα τελευταία χρόνια, οι αλλαγές στην αγορά ήταν συνταρακτικές και οι περισσότερες επιχειρήσεις, ανά τον κόσμο, αντιμετωπίζουν πλέον μείωση της ζήτησης από 20% έως 50%. Οι αγορές πρόκειται να δουν σημαντικές διακυμάνσεις στην ανάπτυξη και τόσο ο όγκος όσο και το εύρος των αλλαγών αναμένεται να αυξηθεί. Προβλέπονται ακόμη πιο αυστηροί κανονισμοί και η αυξημένη επιφυλακτικότητα θα κάνει τις επιχειρήσεις να στρέψουν εκ νέου τις προσπάθειές τους στην καινοτομία, σε επίπεδο προϊόντων και διαδικασιών, παρά στα οικονομικά.

Δύο βασικοί παράγοντες εμφανίζονται ως ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική επιτυχία των εταιρειών. 

Αφενός η ταχύτητα με την οποία μια επιχείρηση μπορεί να ανταποκριθεί στις ευκαιρίες, αλλά και τις απειλές και αφετέρου η ενίσχυση της ευελιξίας στον τρόπο λειτουργίας της, ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται έγκαιρα. 

Για να ευδοκιμήσουν οι εταιρείες στο νέο επιχειρησιακό περιβάλλον, πρέπει να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά, να επικεντρώνονται στις κύριες δραστηριότητές τους, να εστιάζουν στη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών, να βελτιώνουν την αλυσίδα προμηθειών, ώστε να μειώνουν το χρόνο εισαγωγής στις αγορές και να ενισχύσουν την καινοτομία και την προσαρμοστικότητά τους, ώστε να βελτιστοποιούν την πρόσβαση στις αγορές και το εύρος των προϊόντων/υπηρεσιών, με στόχο την αξιοποίηση των ευκαιριών προσέλκυσης νέων πελατών.

Πηγή: Insurancedaily

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου