Η στόχευση μιας ασφαλιστικής εταιρείας σε συγκεκριμένες κατηγορίες
καταναλωτών μέσα από ειδικά γι αυτές προγράμματα και στοχευμένες
ενέργειες marketing είναι μια από τις πιο
αποτελεσματικές στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει μια ασφαλιστική
εταιρεία προκειμένου να αντεπεξέλθει σε ένα έντονο ανταγωνιστικό
περιβάλλον.
Η ανάπτυξη του target marketing στο μέλλον θα έχει σημαντική και
ουσιαστική βαρύτητα στα πλάνα και τις στρατηγικές των «δυνατών παιχτών»
της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Για την ώρα δεν έχει αποδώσει τα
αναμενόμενα. Η κατηγοριοποίηση όμως μπορεί να προσφέρει σημαντικά
πλεονεκτήματα και να αποτελέσει ένα πολύτιμο όπλο για τις ασφαλιστικές
που θα την εφαρμόσουν «επιστημονικά».
Μέσα από την σωστή τμηματοποίηση μια ασφαλιστική μπορεί να προεπιλέξει
ποιους πραγματικά θέλει ως πελάτες της αλλά μπορεί να την εφαρμόσει στο
υπάρχον πελατολόγιό της αναλύοντας συγκεκριμένα στοιχεία των πελατών
της και λαμβάνοντας συγκεκριμένες «πολιτικές» σε αυτές τις ομάδες που
την ενδιαφέρουν.
Ιωάννης Καντώρος
Ιωάννης Καντώρος
Πηγή (αποσπ.): Insuranceworld
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου