Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Στο 70% η κάλυψη των ασφαλισμένων της Ασπίς Πρόνοια

Με την διαβεβαίωση του υφυπουργού Οικονομικών Φίλιππου Σαχινίδη ότι η κάλυψη των ασφαλισμένων των Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value από τις νέες ρυθμίσεις για το εγγυητικό κεφάλαιο ιδιωτικής ασφάλισης ζωής εξασφαλίζεται κατά 70%, άρχισε χθες στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου για την εποπτεία της ιδιωτικής ασφάλισης.
 
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Σαχινίδης η διάταξη που προβλέπει την εποπτεία της ιδιωτικής ασφάλισης από την Τράπεζα της Ελλάδος και την κατάργηση της Επιτροπής Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης διασφαλίζει με την εμπειρία και το κύρος της  Ττ Ε την αποτελεσματική εποπτεία.

Επίσης πρόσθεσε  οτι συμβάλει στην αντιμετώπιση ενός κρίσιμου προβλήματος που δημιουργήθηκε από το κλείσιμο της «Ασπίς Πρόνοια», καθώς πρώτη φορά δημιουργείται ένα ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο, επισημαίνοντας  την αναγκαιότητα οργάνωσης της εποπτείας με τη δημιουργία του Συμβουλίου Συστημικής Ευστάθειας.. Τόνισε οτι  για πρώτη φορά προστατεύεται ο χώρος της ασφαλιστικής αγοράς από το κλείσιμο των ασφαλιστικών, αναφέροντας και την ρύθμιση για την εγκατάσταση επόπτη στις προβληματικές εταιρίες.

Ωστόσο ο υφυπουργός αντιμετώπισε τα πυρά της αντιπολίτευσης με τον  εισηγητή της ΝΔ Μάριος Σαλμάς  να διαφωνεί με τη διάλυση της Επιτροπής Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης. Επίσης  ανέφερε ότι επί δεκαπέντε μήνες απαξιώνεται το χαρτοφυλάκιο της «Ασπίς Πρόνοια» και της Commercial Value ενώ η ρύθμιση δεν βοηθά τους ασφαλισμένους.

Από τα άλλα κόμματα,  το ΚΚΕ εξέφρασε την αντίθεσή του στη διαχρονική πολιτική που ασκείται με την απαξίωση του δημόσιου τομέα στον κλάδο της Υγείας και τον τομέα της ασφάλισης με  την  ενίσχυση της ιδιωτικής παρέμβασης. Ενώ στην ίδια κατεύθυνση ήταν και η τοποθέτηση του εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ που ζήτησε αλλαγές στο θέμα των αποζημιώσεων των ασφαλισμένων του ομίλου Ασπις

Τέλος από το ΛΑΟΣ υποστηρίχθηκε η αλλαγή της εποπτείας στην ΤτΕ  ωστόσο εξέφρασε την εκτίμηση οτι  δεν  έχουν ελεγχθεί  τα αίτια που οδήγησαν στα σημερινά προβλήματα.

Πηγή: Asfalisinet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου