Εντυπωσιακά τα στοιχεία ανακατανομής των μεριδίων στο κλάδο αστικής ευθύνης οχημάτων, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που επεξεργάσθηκε η ΥΣΑΕ.
Εθνική Ασφαλιστική, International Life, Interlife Victoria, Efg Eurolife και Demco, Πρώτη Ασφαλιστική, είναι οι εταιρείες που αύξησαν πάνω από 50% το στόλο των ασφαλισθέντων οχημάτων τους το 2009 σε σύγκριση με το 2008. Βέβαια EFG Eurolife και Demco ξεκίνησαν από μία πολύ χαμηλή βάση υπολογισμού και ο στόλος τους παραμένει πολύ μικρός.
Ειδικότερα η Εθνική Ασφαλιστική σχεδόν διπλασίασε το στόλο της καθώς από 480.820 οχήματα στο τέλος του 2008 έφθασε στα 821.290 οχήματα στις 31/12/2009.
Το υψηλότερο όμως ποσοστό αύξηση είχε η International Life η οποία ξεπέρασε τα 194.000 οχήματα, όταν στο τέλος του 2008 είχε μόλις 85.427.
Επίσης ξεχωρίζει το «φλερτ» που άρχισε η EFG Eurolife με τον κλάδο αστικής ευθύνης οχημάτων, (εμφάνισε αύξηση χαρτοφυλακίου μέσα σε ένα χρόνο πάνω από 100% αν και ο στόλος της παραμένει σε χαμηλά επίπεδα (38.470 αυτοκίνητα), ενώ και η Demco αρχίζει να δείχνει κινητικότητα αφού τριπλασίασε το στόλο της (από 5.814 αυτοκίνητα σε 17.119 αυτοκίνητα).
Από τα στοιχεία ξεχωρίζουν ακόμη αυτά που αφορούν τις εταιρείες που έχασαν αυτοκίνητα για διαφορετικούς προφανώς λόγους η κάθε μία. Την μεγαλύτερη μείωση παρουσίασε ο Όμιλος Generali ο οποίος έχασε σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα το 2009 σε σχέση με το 2008 (από 88.847 αυτοκίνητα ο στόλος μειώθηκε στα 47.400) καθώς η εταιρεία εξακολουθεί να ανθίσταται στις «σειρήνες» των μεταφερόμενων χαρτοφυλακίων, και ακολουθεί η ING ΑΕΓΑ. Επίσης μείωση παρουσιάζει και η Commercial Value.
Πηγή: Nextdeal
Πηγή: Nextdeal
ΓΙΑ ΞΑΝΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ . ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟ 2009 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ . ΟΤΑΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΡΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΑΣΦΑΛΙΖΕΙΣ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2010 ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΧΝΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ .ΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2010 ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΑ ΔΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2010.
ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή