Η νέα ρύθμιση θα άρει το μονοπωλιακό καθεστώς που επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση με αιφνιδιαστική τροπολογία που είχε καταθέσει το καλοκαίρι.
Εν αναμονή της τροπολογίας του υπουργείου Μεταφορών που θα αποκαθιστά τον υγιή ανταγωνισμό στον κλάδο της οδικής βοήθειας, είναι η ασφαλιστική αγορά καθώς στο τέλος Δεκεμβρίου, εκπνέει η προθεσμία για την προσαρμογή στη ρύθμιση.
Σημειώνεται ότι η σχετική προθεσμία υποχρεώνει τους συνεργάτες οδικής βοήθειας, να συνάψουν αποκλειστική συνεργασία με μία μόνο εταιρία, περιορίζοντας τη δυνατότητά τους να επιβιώσουν μέσα από παράλληλες συμφωνίες με περισσότερες εταιρίες σε όλη την επικράτεια.
Σύμφωνα με τη δέσμευση που έχει αναλάβει ο υπουργός Μεταφορών μετά τις κινητοποιήσεις που πραγματοποίησαν οι εταιρίες τον περασμένο Νοέμβριο, η νέα τροπολογία θα επιτρέπει τη συνεργασία με τρεις εταιρίες, που διαθέτουν ίδια μέσα είτε στην Αθήνα είτε στη Θεσσαλονίκη.
Η νέα ρύθμιση θα άρει ουσιαστικά το μονοπωλιακό καθεστώς που επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση με αιφνιδιαστική τροπολογία που είχε καταθέσει το καλοκαίρι, προκαλώντας την έντονη αντίδραση της ασφαλιστικής αγοράς, που είχε καταγγείλει τη σχετική τροπολογία ως «φωτογραφική που ευνοεί συγκεκριμένα συμφέροντα».
Σε κάθε περίπτωση τόσο ο νόμος 3651 που ρυθμίζει θέματα οδικής βοήθειας, θέτοντας αυστηρούς περιορισμούς στον τρόπο άσκησης του επαγγέλματος όπως και οι παλινωδίες που ακολούθησαν, οδήγησαν στην αποχώρηση εταιρειών και στη συρρίκνωση του κλάδου.
Μεταξύ των εταιρειών που αποχώρησαν αδυνατώντας να ανταποκριθούν στις προβλέψεις του νόμου είναι οι εταιρίες Proton και Prime, ενώ η εταιρία Extra εξαγοράστηκε πρόσφατα από την Express Service.
Σε συνεργασία με την Express Service οδηγήθηκε επίσης η ασφαλιστική Europ, ενώ στην αγορά εκτός από την Express Service και την ΕΛΠΑ, συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται οι ασφαλιστικές Inter Partner, Mapfre και Mondial, η Interamerican και η Ιντερσαλόνικα.
Πηγή: Insuranceworld
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου