Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Έλληνας CEO πίσω από την ασφαλιστική εταιρεία που σάρωσε με το σποτ στο Super Bowl



Το Super Bowl στις Ηνωμένες Πολιτείες θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα της χρονιάς. Η διαφήμιση στην τηλεόραση κατά τη διάρκεια του αγώνα κοστίζει πανάκριβα (λέγεται ότι τα 30 δευτερόλεπτα κοστίζουν 5,6 εκατομμύρια δολάρια!).
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου