Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου 2017

Γ. Καντώρος: Ένας νέος ηγέτης μπροστά στις προκλήσεις του ασφαλιστικού μέλλοντος

Στο επίκεντρο της μεγαλύτερης διαφημιστικής καμπάνιας (για οποιαδήποτε επιχείρηση) βρίσκεται το πρόγραμμα της Anytime “Buy the Mile”. Αυτό όμως αποτελεί μόνο ένα απλό προϊόν σε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη επιχείρηση.

Η Anytime, εξ ορισμού, για την Interamerican σημαίνει "καινοτομία" και εκφράζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας εξωστρεφώς, δηλαδή προς τον πελάτη. "Έχει συμφιλιωθεί συμπληρωματικά με τη διαμεσολάβηση και, πρέπει να τονίσω", δηλώνει ο κύριος Καντώρος, "ότι σημαντικό μέρος της παραγωγής Anytime στο αυτοκίνητο έρχεται, πλέον, μέσα από συστάσεις πελατών από το εταιρικό δίκτυο πωλήσεων."
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου