Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Πόσα έσοδα έχει χάσει το Δημόσιο από τα ανασφάλιστα οχήματα

Image result for lost revenues

Περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ εκτιμάται ότι έχει χάσει σε έσοδα το ελληνικό Δημόσιο από το 1 εκατομμύριο και πλέον ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους, ενώ για την ασφαλιστική αγορά η απώλεια υπολογίζεται στο 1 δισ. ευρώ, σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ.

Παρά το γεγονός ότι η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων έχει εδώ και τέσσερα χρόνια τον νόμο που της επιτρέπει να προχωρήσει σε διασταυρώσεις των ανασφάλιστων οχημάτων, και οι υπουργοί περιμένουν τα έσοδα από τις διασταυρώσεις, έως σήμερα ούτε ένα σημείωμα δεν έχει σταλεί σε ιδιοκτήτες που κυκλοφορούν με ανασφάλιστα οχήματα.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

3 σχόλια:

  1. ΟΤΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΝΟΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ Η ΝΟΜΙΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΡΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΦΕΛΟΣ .ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΖΗΤΩ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΡΝΕΙ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Ανώνυμος 23 Μαρτίου 2017 - 8:08 μ.μ.

      Ποιος νόμος να εφαρμοστεί και πως?

      Για να λειτουργήσει αυτό το όλο εγχείρημα απαιτούνται υποδομές, οργάνωση, τεχνογνωσία, και ένα κόστος λειτουργίας του.

      Από που και από ποιους και με τι υποδομές και με τι χρήματα θα γίνουν όλα αυτά. ?

      Μήπως από ένα πτωχευμένο κράτος που οι υπηρεσίες αυτού του φορέα που θα δημιουργείτο αυτός ο οργανισμός δηλαδή το ΥΠΟΙΚ έχουν σήμερα αυτη την ικανότητα, δηλαδή το κατάλληλο προσωπικό και με τεχνογνωσία, τις κτιριακές εγκαταστάσεις, τα χρήματα για να λειτουργήσει αυτη η υπηρεσία, αλλά το κυριότερο την update πλατφόρμα όλων των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ή είναι σταθμευμένα στους Ελληνικούς δρόμους και αν είναι ασφαλισμένα ή όχι?

      Να έχουμε δηλαδή το φαινόμενο που παρουσιάζεται , αυτοκίνητα που πήγαν για σκράπ και με πιστοποιητικό απόσυρσης να έχει εκδοθεί για αυτά, και να φαίνονται και για δυο χρόνια ακόμα ότι !!!!!! ...... κυκλοφορούν ανασφάλιστα.
      Ακόμα και ασφ. εταιρείες δεν διαγράφουν από “τα κιτάπια τους” τα οχήματα τα οποία κάποτε τα είχαν ασφαλισμένα αν δεν περάσουν ίσως και χρονάκια, έτσι για να παρουσιάζουν “”όγκο πελατών””.

      Δηλαδή θέλετε να αρχίσουν να στέλνουν πρόστιμα και για οχήματα που πλέον δεν υπάρχουν?
      Να γίνονται με απλά λόγια ρεζίλι?

      Και ποιος θα δεχτεί να εισπράξει και το πολιτικό κόστος σε ένα τέτοιο εγχείρημα που εκ των περιστάσεων σήμερα θα είναι καταδικασμένο σε αποτυχία.

      ΥΓ. Εγώ αγαπητέ μου θα περίμενα η Ένωση των ασφ. Εταιρειών να είχε ξεκινήσει μεγάλη προωθητική καμπάνια στα ΜΜΕ για τους κινδύνους το να κυκλοφορεί κάποιος ως ανασφάλιστος με το όχημά του.
      Και όχι να τα περιμένουμε όλα από το κράτος , για να λειτουργήσουν οι πολίτες με τον φόβο του βούρδουλα του χωροφύλακα και του προστίμου.

      Είμαστε τότε κυριολεκτικά άξιοι της τύχης μας και της μοίρας μας με τέτοια σκεπτικά.

      Διαγραφή
  2. ..αφού έτσι κι αλλιώς το ακινητοποιημένο/παρκαρισμένο αυτοκίνητο δεν καλύπτεται ασφαλιστικά... ας γίνεται έλεγχος σε όσα βρίσκονται σε κίνηση και ας επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις.. αλλά θα μου πείς, "Ανασφάλιστα": το όνειρο του τεμπέλη ασφαλιστή, το δόλωμα της πονηρής ηγεσίας, δουλειά έτοιμη, που όμως αφού είναι υποχρεωτική και τυποποιημένη δεν έχει λόγo "διαμεσολάβησης" .. την παίρνει κατ'ευθείαν το computer.. κι όσο για τον θρύλο του "συμβούλου-διαμεσολαβητή" ο οποίος σε περίπτωση ατυχήματος θα τρέξει, θα φροντίσει για την αποζημίωση.. ας μην πούμε πού τον έχουν οι εταιρείες τον "σύμβουλο-διαμεσολαβητή" και την "επιρροή" του στις κεντρικές υπηρεσίες.. μάλλον λάθος όνειρο.. αν και αποτελεσματικό ως δόλωμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή