Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Δευτέρα, 29 Φεβρουαρίου 2016

Συλλέγονται παράπονα καταναλωτών για εταιρείες

Τα παράπονα που δέχονται από καταναλωτές καλούνται να στείλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στην ΤτΕ κάνοντας πρεμιέρα ανταπόκρισης στις απαιτήσεις της Solvency ανάμεσα στις οποίες είναι και η συνέπεια των εταιρειών απέναντι στους πελάτες τους.

Είναι φανερό ότι όσο λιγότερα είναι τα παράπονα, τόσο καλύτερα για τις εταιρείες, τόσο για την αξιολόγησή τους όσο και για τα κεφάλαια που χρειάζονται. Δηλαδή είναι σαφές ότι τα πολλά παράπονα σηματοδοτούν επισφάλειες και οδηγούν τις εταιρείες σε μεγαλύτερες κεφαλαιακές υποχρεώσεις.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου