Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Παρασκευή, 22 Μαΐου 2015

Πλαστά ασφαλιστήρια, με πληρωμένα τα ασφάλιστρα, ανακαλύπτουν ασφαλισμένοι ιδιοκτήτες ΙΧ από την ηλεκτρονική διασταύρωση

Φαινόμενα πλαστών ασφαλιστηρίων συμβολαίων αυτοκινήτου έφερε στην επιφάνεια η ηλεκτρονική διασταύρωση από τους ίδιους τους ασφαλισμένους της εγκυρότητας της ασφαλιστικής τους κάλυψης.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

16 σχόλια:

  1. Σας επαναλαμβάνω πως πρακτικώς αυτό είναι αδύνατο να συμβεί. Όλα τα ασφαλιστήρια πλέον καταχωρούνται και εκδίδονται από τα ειδικά διαμορφωμένα on line μηχανογραφικά συστήματα των εταιριών. Από τη στιγμή που θα εκδοθεί ένα συμβόλαιο, θεωρείται πληρωμένο, ενώ ενημερώνεται αυτόματα το κέντρο ελέγχου που φιλοξενείται στο www.hic.gr. Από τη στιγμή εκείνη το χρεώνεται ο διαμεσολαβητής και η εξώφλησή του αποτελεί θέμα μεταξύ αυτού και της εταιρίας που συνήψε την ασφάλιση. Ο κάτοχος του ασφαλισμένου οχήματος δεν έχει κανένα μπλέξιμο στη φάση αυτή εκτός εάν δεν έχει πληρώσει ο ίδιος το συμβόλαιο το οποίο καλοπροαίρετα του εξέδωσε ο διαμεσολαβητής. Και για να το πω λαϊκά "ο κόσμος να χαλάσει" ο ασφαλιστής που θέλει να συνεχίσει τις εργασίες του δε θα προβεί σε άνομες πράξεις που θα εκθέσουν αυτόν και τους ασφαλισμένους που τον εμπιστεύονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟς ΤΗΝ κα ΤΖΩΡΤΖΗ της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΜΕΓΕΘΟΥΣ
    1ο ΤΜΗΜΑ
    Κα Τζώρτζη Ευγενία,

    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Κλαδικός τύπος, ενώσεις διαμεσολάβησης



    Με έκδηλη έκπληξη, ανησυχία & προβληματισμό διάβασα το δημοσίευμα σας.



    Διαπίστωσα ότι το δημοσίευμα σας περιέχει ανακρίβειες, υποσκάπτει τις διαδικασίες που επιβάλλει ο Νόμος 4261/2014 που ισχύει από 05/05/2014 και είναι υποχρεωτικός στην εφαρμογή του. Διασύρει τον επαγγελματισμό, την συμβουλευτική υποστήριξη, έρευνα, ανάλυση αναγκών των πελατών & μελέτη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης που προσφέρουν με ζήλο ΟΛΑ τα δίκτυα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης [ συνδεδεμένων & αναξάρτητων ασφαλιστκών διαμεσολαβητών ].



    Θα ήθελα να πιστέψω ότι το δημοσίευμα σας είναι προϊόν «ταχύτατης δημοσιογραφικής έρευνας» που από παραδρομή δεν εξάντλησε τα στοιχεία που απαιτούνται προκειμένου να παρουσιάσετε στο αναγνωστικό κοινό τα αποτελέσματα εμπεριστατωμένης & τεκμηριωμένης δημοσιογραφικής έρευνας.
    Για να υλοποιηθεί αυτό πρέπει καταρχήν να ανακαλέσετε το δημοσίευμα σας: Πληρώνουν ασφάλιστρα Ι.Χ. και λαμβάνουν πλαστό ασφαλιστήριο
    Καθώς & τον υπότιτλο: Ασφαλιστικοί πράκτορες παρακρατούν τα ασφάλιστρα και εκδίδουν πλαστά ασφαλιστήρια. Με τις επί μέρους «αναλύσεις» Υπάρχουν, ωστόσο, και αρκετοί μεταξύ αυτών που ενώ εμφανίζονται ανασφάλιστοι, έχουν πληρώσει στον ασφαλιστή τους το αντίτιμο για την ασφάλιση και έχουν στα χέρια τους το ασφαλιστήριο, το οποίο όμως είναι τελικά πλαστό. Πρόκειται για περιπτώσεις που δεν έχουν απευθυνθεί για να ασφαλιστούν άμεσα στην ασφαλιστική εταιρεία, αλλά το έχουν κάνει μέσω ενός διαμεσολαβούντα, δηλαδή είτε μέσω πράκτορα είτε μέσω μεσίτη και έχουν κάνει αντίστοιχα την πληρωμή στον συνεργάτη της εταιρείας. Το φαινόμενο της διακίνησης πλαστών ασφαλιστηρίων, κυκλοφορούσε έντονα ως φήμη στην αγορά και φαίνεται ότι επαληθεύεται πλέον και στην πράξη. Οπως εξηγούν στελέχη της αγοράς, στις περιπτώσεις αυτές ο ασφαλισμένος θα πρέπει να αποτανθεί στην εταιρεία, προκειμένου να διαπιστωθεί η φερεγγυότητα του ασφαλιστή, ο οποίος θα πρέπει να σημειωθεί ότι είναι υπόλογος στην εταιρεία, όταν έχει τη σχέση του πράκτορα και όχι όταν έχει σχέση του μεσίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 2ο ΤΜΗΜΑ

    Το φαινόμενο, παρά το γεγονός ότι έχουν πληρώσει για την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους να είναι τελικώς χωρίς ασφαλιστική κάλυψη, δηλαδή ανασφάλιστοι, διαπιστώνουν εκατοντάδες κάτοχοι αυτοκινήτου, που μπήκαν στην εφαρμογή του Κέντρου Πληροφοριών. Πρόκειται για περιπτώσεις που ενώ έχουν πληρώσει στον ασφαλιστή με τον οποίο συνεργάζονται το ασφάλιστρο για την ασφάλιση του οχήματός τους, διαπιστώνουν ότι τελικά το ασφαλιστήριο που έχουν στα χέρια τους, είναι πλαστό.
    Το άρθρο σας συκοφαντεί βάναυσα την υγιή επιλογή όλων των καταναλωτών, υποσκάπτει τη βούληση των και υποστήριξη που λαμβάνουν από τα δίκτυα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.
    Υποστηρίζει (το άρθρο σας) την ανάπτυξη του αθέμιτου ανταγωνισμού στη προσπάθεια σας – μέσω του άρθρου – να ενθαρύνεται από τη πλευρά σας την προώθηση ασφαλιστηρίων συμβολαίων μέσω της απευθείας [ direct ] ανάθεσης ασφάλισης στις ασφαλιστικές εταιρίες { δια τηλεφώνου, ηλεκτρονικά ή μέσω καταστημάτων των τραπεζικών ιδρυμάτων}.
    Αγνοείτε προφανώς ή και επιμελώς το γεγονός ότι η κάθε μία ασφαλιστική περίπτωση απαιτεί εξειδικευμένη μελέτη που βασίζεται στην ανάλυση των αναγκών που έχει ο κάθε υποψήφιος ασφαλιζόμενος.
    Για τους αναφερθέντες λόγους και αιτίες – και για πολλούς άλλους ακόμη – που χάριν συντομίας και - σε ένδειξη καλής πίστης, χρηστών ηθών & θέλησης του συντάκτη θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να αναφερθούν στη παρούσα, επιφυλασσόμενος στη περίπτωση που δεν επανορθωθεί το δημοσίευμα σας
    Σας καλώ όπως
    Άμεσα ανακαλέσετε το δημοσίευμα σας στο βαθμό που προσβάλει τη τιμή, υπόληψη και το έργο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Ανακοινώσετε τη παρούσα [είτε επώνυμα είτε ανώνυμα όσον αφορά τον συντάκτη της παρούσας, εσείς εξουσιοδοτείστε να το κρίνετε] στον ίδιο χώρο και με την ίδια ευκρίνεια & μέγεθος με το οποίο προβάλατε το ανωτέρο άρθρο σας. Προς επίρρωση των γνώσεων σας, σας πληροφορώ ότι σύμφωνα με τον Νόμο 4261/2014 η παράδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου στον ασφαλιζόμενο γίνεται μετά την είσπραξη των ασφαλίστρων από την ασφαλιστική εταιρία & τα ασφάλιστρα θα πρέπει να έχουν καταβληθεί το αργότερο μία ημέρα πριν την έναρξη της ασφάλισης. Υπό αυτό το πρίσμα το εν λόγω άρθρο σας κρίνετε ΑΝΑΛΗΘΕΣ & ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΔΥΣΦΗΜΙΣΤΙΚΟ για το κλάδο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και τα δίκτυα των εταιριών.
    Για τη πληρέστερη ενημέρωση σας
    Ο υπογράφων την παρούσα, αλλά & οι ενώσεις εκπροσώπησης των διαμεσολαβητών καθώς και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο (κυρίως των Αθηνών που αριθμεί χιλιάδες εγγεγραμένα μέλη) καθώς και οι Εμπορικές Διευθύνσεις ή Διευθύνσεις Πωλήσεων & Διοικήσεις των Ασφαλιστικών Εταιριών που δρουν στην Ελλάδα δύνανται επώνυμα να σας παρέχουν επαρκείς πληροφορίες για την ανασύνταξη του άρθρου σας με σκοπό την αποκατάσταση του κύρους της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.
    Σε Αναμονή της επανόρθωσης της βλάβης, του διασυρμού των διαμεσολαβητών & της αναταραχής στο καταναλωτικό κοινό που προκαλέσατε με το δημοσίευμα σας, επιφυλασόμενος κάθε νομίμου δικαιώματος
    Διατελλώ με τιμή για τις περαιτέρω ενέργειες σας.


    Στέφανος Αλιμονάκης



    ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ: ΕΡΜΟΥ & ΠΛΑΣΤΗΡΑ 10 ΤΚ 151 24, ΜΑΡΟΥΣΙ. ΤΗΛ: 210-80.23.480, 215-525.7230-1, 6936-136.855 (Wind)

    FAX 212-2134780 ΜΟΒ: 6949–915.169 (Vodafone) ΜΟΒ: 6944-36.66.69 (Cosmote) E-MAIL:info@validi.gr,URL:www.validi.gr



    .






    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράψατε στην απάντησή σας διαμαρτυρία προς την Καθημερινή !.................

      " Αγνοείτε προφανώς ή και επιμελώς το γεγονός ότι η κάθε μία ασφαλιστική περίπτωση απαιτεί εξειδικευμένη μελέτη που βασίζεται στην ανάλυση των αναγκών που έχει ο κάθε υποψήφιος ασφαλιζόμενος.".

      Θεωρητικά ναι έτσι θα έπρεπε να είναι!,
      Αλλά στην πραγματικότητα άλλα και μακράν του πως θα έπρεπε να είναι πορεύεται σήμερα ο χώρος..


      Συγνώμην για αυτό που θα σας πω! , μην υπερβάλλετε και μην γράφετε κάτι τέτοια γιατί μάλλον εκτίθεστε.
      (Προσωπική μου αποψη βέβαια αυτές οι παρατηρήσεις μου) ισως και λόγω πείρας. .

      Και αυτη η κυρία δημοσιογράφος της "Καθημερινής" και η ομάδα της που συνένταξαν το δημοσίευμα δεν θα ειναι και ασχετοι σε ασφαλιστικά θέματα.

      Κάτι εχουν μάθει για αυτές τις καταστάσεις, που δηυμοσίευσαν, κάτι γνωρίζουν γενικώς και τα παραθέτουν.

      Ίσως και λόγω δημοσιογραφικής νοοτροπίας να εφαρμόζουν και το "όπου καπνός και φωτιά", η ακόμα να κάνουν και την τρίχα τριχιά.

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη που παρεμβάινω...για το αν είναι γνώστες οι δημοσιογράφοι δεν είμαστε σίγουροι. Προσωπικά βρέθηκα πολλέ ςφορές σε διακστήρια όπου δικάζονταν διαφορές με ασφαλιστικά θέματα και σε πληροφορώ πως στην πλειοψηφία τους οι δικαστές είχαν μαύρα μεσάνυχτα. Είδα και άδικες καταδίκες. Ούτε και το να αποκαλυφθεί κάποιος απατεώνας που απορώ με τόσο έλεγχο το πως τα κατάφερε ειλικρινά, αυτό σημαίνει πως πρέπει να στιγματιζόμαστε όλοι όσοι δουλεύουμε με αγάπη στο χώρο και επίσης με αγάπη για τον άνθρωπο που μας εμπιστεύεται. Καλά έκανε κατά τη γνώμη μου ο κύριος που εξέφρασε τις αντιρρήσεις του. Το να συμβαίνει κάτι παράτυπο και παράνομο αν θες σε κάπιοιο χώρο δε σηματοδοτεί πως όλος ο χώρος είναι "λερωμένος". Υπό αυτό το σκεπτικό όλοι είμαστε απατεώνες.

      Διαγραφή
  4. Πεστα συναδελφε(?)Αυτο ειναι ενας εκβιασμος που κανουν οι εταιρειες προς τους ασφαλιστες οπως και να καρπωνονται τα χαρτοφιλακια μας..ξεχνουν ομως οτι υπαρχουν απο εμας και οχι απο τις τραπεζες!!!!
    ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πρωτη φορα αριστερα και οι τραπεζες οργιαζουν περισσοτερο-δεν εχει μεινει ανθρωπος που να μην εχει παρει τσαμπα τιμη απο τις εταιρειες τους-αυτοι μας διωχνουν ολους τους διαμεσολαβητες-και εχουν την στηριξη της κυβερνησης -καλα δεν ελεγαν οτι αυτο δεν επιτρεπεται??μπορειται να μαθετε και απο τραπεζικους υπαλληλους για ποιον λογο πιεζουν τοσο πολυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!!!!!πρωτη φορα αριστερα με συμμαχους τους τραπεζιτες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και συ καημενε ασφαλιστη με 1500 ευρω εξοδα το μηνα και 1000 για αστικη ευθυνη πηγαινε σπιτι σου!!!!!!!!!!!!!!αυτο μας λενε!!!!και οι εταιρειες που αναδειξαμε ολα αυτα τα χρονια που ειναι να μας στηριξουν????

      Διαγραφή
  6. Ναι, συνάδελφος με 15 χρόνια εμπειρία στο χώρο και γνώση όλων σχεδών των ασφαλιστικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο. Γνώση από την καλή κι από την ανάποδη-που λένε και θεωρώ αδιανότητα αυτά τα δημοσιεύματα. Εκτός εάν πέσανε σε απατεώνες και όχι σε συναδέλφους με άδειες και εγγεγραμμένους στα κατά τόπους επιμελητήρια. Γιατί δε λέτε για τις Τράπεζες που υπό τη μορφή έμμεσων εκβιασμών ασφαλίζουν τον κόσμο; Το γνωστό bankansurance...Τα ξέρουν καλά αυτά τα τερτίπια τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά με τα πυρασφαλιστηρια να δεις μάχη,σου έχουν κάνει αποδεκτό καποιο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα. Αν ρωτάς εμένα προσωπικά, μου τα έχουν κάνει αποδεκτά όλες από Εθνική, Πειραιώς και Άλφα. Και με περισσότερες καλύψεις. Δεν έχουν λόγο να αρνηθούν. Δεν υπάρχει αιτιολογία όταν τους παρουσιάζεις ένα πλήρες συμβόλαιο με καλύτερες παροχές από το δικό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια και το κάθε ενα στεγαστικό δάνειο που δίδει η κάθε τράπεζα δεν ειναι ιδιο, εκει το βρίσκουν και πατανε οι τραπεζίτες λέγοντας στους δανειοδοτούμενους οτι το καθένα χρειάζεται και την ιδιαίτερη ασφαλιστική του κάλυψη.

      Περισσότερο πατάνε με έμμεσο τρόπο τινα στον εκφοβισμό του δανειοδοτούμενου οτι κάνοντας εδω την ασφάλεια του στεγαστικού σου δανείου σε μια κακιά στιγμή εσυ δεν θα έχεις τρεχάματα .

      Και οτι ολα κανονίζονται απο αυτούς.

      Και οταν τους παρουσιάσεις συμβόλαιο στεγαστικού δανείου τρίτης εταιρείας η τους επιμείνεις , εχουν και τότε την απάντηση παρουσιάζοντας στον δανειοδοτούμενο κάποιους νομικοασφαλιστικούς όρους που μπερδεύουν και αποπροσανατολίζουν τον κάθε έναν.
      Και να είμαστε ειλικρινείς δεν εχουν και τέτοιες διαφορές με τις τιμές που δίδουν αυτοίτα δικά τους προγράμματα., με τις τιμές της ελεύθερης αγοράς
      Δηλαδή διαφορά τιμής που θα κάνει τον κάθε υποψήφιο δανειοδοτούμενο να το ψάξει η να επιμείνει περισσότερο
      Επικαλούνται βέβαια και τα βαρύγδουπα ονόματα των τριών τεσσάρων εταιρειών που συνεργάζονται και έτσι "δένει το γλυκο".

      Το ιδιο πιστεύω οτι θα γίνεται απο τις τράπεζες και με τα αυτοκίνητα, η με τα αλλα δάνεια ελευθεροεπαγγελματιών .

      Διαγραφή
    2. Όταν μου παρουσιάσουν αυτόν τον περιβόητο εσωτερικό κανονισμό τους γραπτώς και με σφραγίδες της Τράπεζας της Ελλάδος που θα τους δίνει το δικαίωμα να απορρίψουν δικό μου συμβόλαιο με περισσότερες καλύψεις μάλιστα και όταν πάψουν να κρατάνε δεμένους με αφορμή τα δάνεια κτλ.(λες και δεν πληρώνουν τις δόσεις οι πελάτες με το παραπάνω μάλιστα) και με άλλους "όμορφους" τρόπους τότε ναι θα κάνω πίσω. Ως τότε όμως είναι υποχρεωμένοι να τα αποδεχθούν.

      Διαγραφή
  9. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ-ΔΗΘΕΝ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ-ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΛΥΨΕΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΝΤΑΙ-ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ενας φιλος με ενημερωσε ουτε εκταμιευση δανειου δεν του κανουν αν δεν ασφαλιστει εκειι-απο εσας δε το εχει ακουσει κανεις αυτο που εισατε και ειδικοι?μιλαμε για ρεσιταλ και απιστευτη ασυδοσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο φίλος σας ας κάνει τη θαρραλέα κίνηση να ζητήσει τα ονόματα αυτών που του αρνούνται τη συναλλαγή-έχοντας βεβαίως και μάρτυρες μαζί του-και βλέπουμε την εξέλιξη. Φυσικά και τα ζούμε αυτά αλλά δεν "φρικάρουμε". Όλα έχουν τον τρόπο τους.

      Διαγραφή