Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Στα προγράμματα λογισμικού στηρίζουν τις εργασίες τους οι εταιρείες

Πρακτικά, οι πελάτες είναι περισσότερο ενημερωμένοι, απαιτητικοί και συνδεδεμένοι -χάρις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης- από ποτέ. Κατά συνέπεια, οι ασφαλιστικές εταιρείες οφείλουν να χτίσουν πάνω σε μια πελατοκεντρική φιλοσοφία, να δημιουργήσουν ισχυρές σχέσεις με το πελατολόγιο τους αλλά και να προσφέρουν νέα και καινοτόμα προϊόντα στην αγορά γρήγορα και αποτελεσματικά.

Σε αυτό τον τομέα, η πληροφορική καλείται να δώσει λύσεις, καθώς έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνιση τους εφαρμογές που μπορούν να διαχειρίζονται και τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης αλλά και να «παρακολουθούν» τις δραστηριότητες ενός πελάτη κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί η ασφαλιστική εταιρεία και να αντιδράσει σωστά και να εξυπηρετήσει τον πελάτη ώστε ο τελευταίος να μείνει ικανοποιημένος.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου