Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Φθηνότερο το καλάθι του καταναλωτή στην Ελλάδα

 Χαμηλότερος είναι ο μέσος όρος τιμής πώλησης 20 βασικών προϊόντων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ έναντι εκείνων της Αγγλίας, της Γαλλίας και της Ισπανίας. Αυτό προκύπτει από μελέτη του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ενώ αναδεικ... ...
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου