Πηγή:
asfalisinet.gr
Ασφυξία παρατηρείται στην ασφαλιστική αγορά κύρια από τις
πιέσεις των ασφαλιστικών εταιριών προς τους πράκτορες για την απόδοση
των ασφαλίστρων , το σπάσιμο των ασφαλιστικών συμβολαίων ζωής , την
μειωμένη παραγωγή συμβολαίων στους κλάδους ζωής και συνταξιοδοτικών
προγραμμάτων.
Την ίδια στιγμή, πληθαίνουν οι διαρροές για τους ελεγχους στις ασφαλιστικές εταιρίες από την εποπτική αρχή της Τράπεζας της Ελλάδος, στο στόχαστρο της οποίας θέλουν να έχουν μπει και νέες ασφαλιστικές (κάτι που είχαμε αναφέρει και πρόσφατα Επιχείρηση «σκούπα» στις ασφαλιστικές εταιρίες) που έχουν ανοίγματα στα αποθεματικά τους και την τράπεζα να ζητά επιτακτικά να προχωρήσουν σε αυξήσεις μετοχικών κεφαλαίων, που είναι αδύνατες κάτω από τις σημερινές ασφυκτικές οικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα και στην αγορά.
Ετσι όλοι προεξοφλούν, μέσα στο καλοκαίρι ή προς το τέλος του και κάτω από την τακτική της εποπτικής αρχής να μην αφήνει περιθώρια για « παζάρια», ήδη έχει προχωρήσει σε δύο ανακλήσεις αδειών από τις αρχές του χρόνου , να υπάρξουν και νέες ανακλήσεις αδειών.
Με δεδομένο ότι οι εταιρίες αυτές δραστηριοποιούνται κύρια στην ασφάλιση αυτοκινήτου το Επικουρικό Κεφάλαιο των εταιριών για τον κλάδο αυτοκινήτου, που επίσης παρουσιάζει τεράστια ελλείμματα και έχει κηρύξει στάση πληρωμών, να φορτωθεί και με νέες υποχρεώσεις που είναι αδύνατον να εξυπηρετηθούν ακόμα και μακροπρόθεσμα .
Από την πλευρά των εταιριών και κύρια των πολυεθνικών και των τραπεζών που δεν αντιμετωπίζουν τα προβλήματα των μικρών και μεσαίου μεγέθους ελληνικών εταιριών, ο κλάδος του αυτοκινήτου γίνεται στόχος και συνεχώς λανσάρουν νέα ασφαλιστικά πακέτα και εναλλακτικά δίκτυα πώλησης.
Η ΑΧΑ Ασφαλιστική έχει ήδη προχωρήσει σε μειώσεις των τιμολογίων της , η ΙΝΤΕRAMERICAN συνεχίζει επιθετικά τις πωλήσεις μέσω του anytimeonline, με διαφημίσεις τόσο στην τηλεόραση όσο και στο διαδίκτυο , ενώ στην μάχη μπήκε και η Groupama- Φοίνιξ με πακέτο μέσω online τιμολόγησης ακόμα και με απευθείας πώληση.
Παράλληλα μόνιμος πονοκέφαλος για την αγορά είναι και το θέμα των ανασφάλιστων αυτοκινήτων που αυξάνονται συνεχώς λόγω κρίσης και ήδη υπάρχει πρωτοβουλία και από την κυβέρνηση μέσω του αρμόδιου υπουργείου Οικονομικών να συσταθεί επιτροπή στη Βουλή που θα εξετάσει το θέμα .

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΌΓΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΣΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Η ΑΧΑ Ασφαλιστική έχει ήδη προχωρήσει σε μειώσεις των τιμολογίων της , η ΙΝΤΕRAMERICAN συνεχίζει επιθετικά τις πωλήσεις μέσω του anytimeonline, με διαφημίσεις τόσο στην τηλεόραση όσο και στο διαδίκτυο , ενώ στην μάχη μπήκε και η Groupama- Φοίνιξ με πακέτο μέσω online τιμολόγησης ακόμα και με απευθείας πώληση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΜΕ ΜΑΧΕΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.............
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΛΑ ΣΕ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ΤΟΝ ΜΑΙΝΤΑΝΟ......................
ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΑΤΕ ΜΟΝΟ ΠΑΧΙΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΣΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΑΧΙΕΣΣ ΚΟΙΛΙΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΓΕΜΙΣΕΤΕ Ο
....ρε παιδιά...αν ξέρετε ποιες είναι οι εταιρίες να τις πείτε... δεν μπορούμε να κοιμηθούμε το βράδυ... βλέπουμε στον ύπνο μας ότι η δική μας εταιρία θα κλείσει... και προσωπικά, ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, έχω ασφαλισμένους πελάτες σε πολλές εταιρίες... τι θέλετε να πάθουμε έμφραγμα πριν της ώρας μας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠείτε μας, αφου ξέρετε.. να πάρουμε κι εμείς τα μέτρα μας!!!
Το σύνδρομo της καυτής πατάτας
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως συνάδελφοι ,πρέπει να ομολογήσουμε ότι ζούμε σε κράτος με αλλοπρόσαλλα συστήματα και ευθυνόφοβους δημοσίους λειτουργούς. Για παράδειγμα σήμερα ,τώρα αυτή τη στιγμή που συζητάμε ,εάν κάποιος υποψήφιος πελάτης λόγω της οικονομικής κρίσης μας ζητήσει να τον ασφαλίσουμε σε μία εταιρία με φθηνά ασφάλιστρα, θα του το αρνηθούμε από τον φόβο μήπως και
κλείσει; Είναι καιρός συνάδελφοι να διώχνουμε πελάτες; Και πώς είμαστε σίγουροι ότι θα κλείσει; Με ποια ενημέρωση; Πώς θα το ξέρουμε; Μία τέτοια ενέργεια είναι επαγγελματικά σωστή; Μα το ίδιο το κράτος δεν δίνει την άδεια και το δικαίωμα σ αυτήν την εταιρία να λειτουργεί νόμιμα μέχρι και σήμερα και μέχρι τη στιγμή που ασφαλίστηκε ο πελάτης; Γιατί να φταίει ο ασφαλιστής ή ο πράκτορας ή ο μεσίτης; Γιατί να τιμωρείται ο πελάτης και ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής; Δεν θα έπρεπε να προϋπήρχε κάποια οδηγία από την εποπτεύουσα αρχή ,η, κάποιο είδος κίτρινης κάρτας ,έτσι ώστε να ήταν γνωστό το πιθανό ρίσκο; Ώς πότε θα ανεχόμαστε συνάδελφοι τέτοια αντιμετώπιση;
Άς μη μας φορτώνει άλλο ,αυτό το άτολμο δειλό πονηρό κράτος τις ευθύνες στις πλάτες μας και ας αναλάβει τις ευθύνες του. Μέχρι την ημέρα που ασφαλίστηκε νόμιμα ο οποιοσδήποτε πελάτης ,σε μια νόμιμα λειτουργούσα επιχείρηση δικαιούται να καλύπτεται νόμιμα μέχρι το τέλος της εξοφλημένης διάρκειας του συμβολαίου του.
Ας φωνάξουμε και εμείς ρε παιδιά ειδ άλλως οι φλώροι ,τα αδίσταχτα γκόλντεν μπόυς και τα μεγαλοστελέχη θα μας παρουσιάσουν σαν λαμόγια.
Ασφαλιστής αγανακτισμένος