Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

“ERGO” is the new brand name! “Victoria” is… history!

Πηγή: insurancedaily.gr
Είπε ο CEO της… "ERGO Hellas", Θεόδωρος Κοκκάλας: Παρόλη τη συναισθηματική σχέση που έχω με τη Victoria αισθάνομαι ικανοποιημένος με τη νέα Εταιρική φίρμα για την οποία αποφάσισε η Διοίκηση της Εταιρείας. 

Όπως πάντα, ο Θεόδωρος Κοκκάλας, ήταν σεμνός, ώριμος, και μίλησε επί της Ουσίας. Χαιρετισμό απηύθυνε ο Περιφερειακός Διευθυντής της ERGO, στην οποία υπάγεται η Ελλάδα, ο οποίος μας θύμισε τη νέα γενιά των executives της πληροφορικής, που είναι απλοί, με στρογγυλά γυαλάκια, και δεν θυμίζουν τίποτα από την έπαρση των άψογα ντυμένων Διευθυντικών Στελεχών της προηγούμενης γενιάς που την εξέπεμπαν με το ύφος τους και την ένταση της φωνής τους!


Την ίδια εικόνα προέβαλλε και ο CEO του Ομίλου “ERGO” που έστειλε τους χαιρετισμούς του, βιντεοσκοπημένους. Χωρίς γραβάτα, μίλησε πολύ φιλικά, πολύ απλά, πολύ ανθρώπινα, έδειξε κατανόηση για την οικονομική Κρίση που περνάει η Ελλάδα, και ζήτησε συγγνώμη που δεν μπόρεσε να παρευρεθεί στη σημερινή γιορτή! Υποσχέθηκε, όμως, να έλθει τον ερχόμενο Νοέμβριο, 2011!
 
Η γιορτή της ανακοίνωσης της αλλαγής της φίρμας της “Victoria” σε “ERGO” έγινε στο Μέγαρο Μουσικής, χθες το βράδυ, πολύ καλά οργανωμένη και σκηνοθετημένη με παρουσιαστές τους δημοφιλείς anchormen της πρωινής ζώνης του SKY TV, Δημήτρη Οικονόμου και Βασίλη Λυριντζή. Παρουσίασαν μια σύντομη έρευνα με το κοινό και τους διαμεσολαβούντες και στη συνέχεια ζήτησαν από το πάνελ να σχολιάσουν τις απαντήσεις τους. Στο πάνελ ήταν τα στελέχη της… “ERGO HELLAS”, Χατζηπαναγιώτου, Τσαούσης και Mελακοπίδης. 

Και οι τρεις μίλησαν σύντομα και μεστά. Την εκδήλωση τίμησαν οι CEO της Interamerican, Γιώργος Κώτσαλος, που είναι και Πρόεδρος της Ένωσης, ο Πέτρος Παπανικολάου, CEO της Allianz, ο Γιάννης Λαπατάς, CEO της Ατλαντικής Ένωσης, Φωκάς Μπράβος, της International, και η Μαργαρίτα Αντωνάκη. 

Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με δεξίωση με μουσική και πρώτης τάξεως μεζέδες. Την παράσταση έκλεψαν τα δύο διαφημιστικά σποτάκια που δεν θα τα αποκαλύψουμε για να αφήσουμε και κάτι για τη φαντασία σας. Κατά τη γνώμη μας, είναι τα καλύτερα διαφημιστικά σπότ που εμφανίστηκαν το 2011. Συγχαρητήρια στον δημιουργό που συνέλαβε το concept, στον κειμενογράφο και φυσικά στο σκηνοθέτη!

Τα σποτάκια ήταν Εύστοχα, σύντομα, διαπεραστικά!

Σημείωση: Δεν γνωρίζουμε καν ποια είναι η Διαφημιστική!

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ VICTORIA ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ (7.6.2011) ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΣΕ ERGO , ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ , ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ,

    ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΚΗΔΕΙΑΣ ΤΗΣ INTERAMERICAN , ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ << ΒΟΜΒΑ >> ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ , ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ 4 ΜΗΝΕΣ , ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή