Πηγή:Ημερησία
Σφοδρή επίθεση κατά του κινήματος «Δεν πληρώνω» εξαπέλυσε χθες το
ειδησιογραφικό πρακτορείο Reuters το οποίο δημοσιεύει εκτενές άρθρο για
τους «κινηματίες» που αρνούνται να καταβάλουν διόδια στους οδικούς
άξονες και εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες.
Το πρακτορείο
χαρακτηρίζει το «κίνημα» πιο ύπουλο κι από τις απεργιακές κινητοποιήσεις
ή τους αναρχικούς που πετάνε μολότοφ ενώ τονίζει ότι απειλεί να
υπονομεύσει τις προσπάθειες της Ελλάδας να ξεφύγει από την κρίση χρέους
που συγκλονίζει την Ευρωζώνη. Μάλιστα, το Reuters αναφέρει ότι, εκτός
από τα δημόσια οικονομικά, σε κίνδυνο βρίσκεται και το πρόγραμμα
επέκτασης των αυτοκινητοδρόμων, ύψους 8,7 δισ. ευρώ.
Αντικοινωνικό
Το δημοσίευμα χαρακτηρίζει επίσης το κίνημα «Δεν πληρώνω» μία βλοσυρή μορφή αντικοινωνικής ανυπακοής που αποστερεί από την κυβέρνησης έσοδα ζωτικής σημασίας από τις μεταφορές και τις δημόσιες υπηρεσίες σε μία στιγμή που γίνεται γιγάντια προσπάθεια να κλείσει η τεράστια «τρύπα» του προϋπολογισμού.
Στο άρθρο γίνεται αναφορά στο πρόγραμμα περικοπών σε μισθούς και
συντάξεις, στις αυξήσεις φόρων αλλά και στις βολές που εξαπολύουν οι
πολίτες σε διεφθαρμένους πολιτικούς. «Δεν είναι εύκολο να κατέβουν στους
δρόμους με μολότοφ αλλά είναι εύκολο να πουν ''δεν πληρώνω'' »,
τονίζεται ενώ το πρακτορείο απευθύνεται στον δημοσκόπο, Κ. Παναγόπουλο, ο
οποίος χαρακτηρίζει το κίνημα «δεν πληρώνω» ως τον βασικό κίνδυνο για
την κυβέρνηση. Τονίζεται επίσης ότι παρά τα σκληρά μέτρα λιτότητας η
κοινωνική αναταραχή ήταν μέχρι τώρα υποτονική καθώς η πλειονότητα των
Ελλήνων έστω και απρόθυμα αποδέχθηκε ότι ορισμένες θυσίες είναι
απαραίτητες.
«Ωστόσο, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι αρνούνται να πληρώσουν σε
αυτοκινητόδρομους, δημόσιες μεταφορές και τέλη για την κρατική
τηλεόραση».
Το Reuters επικαλείται δημοσκόπηση που αναφέρει ότι το 56% των Ελλήνων
εγκρίνει τέτοιες ενέργειες σε αντίθεση με το 39% και επισημαίνει ότι
ξεκίνησε από τους κατοίκους στις Αφίδνες για να επεκταθεί σε όλη την
Ελλάδα .
Τα έργα
Στο άρθρο φιλοξενούνται δηλώσεις μελών του «κινήματος» που ζητούν δωρεάν πρόσβαση σε όλους τους δρόμους. Ωστόσο, σημαντικό είναι το σημείο του άρθρου για τον κίνδυνο να μη γίνουν έργα ύψους 8,7 δισ. ευρώ. Μάλιστα, χρησιμοποιεί δηλώσεις του Γ. Παπανδρέου ο οποίος λέει ότι τυχόν ακύρωση οδικών έργων θα ήταν πλήγμα για τη χώρα. «Θα πουν ότι δεν τιμούμε την υπογραφή μας», λέει ο πρωθυπουργός.
Πόσα έσκασαν στους ρυπαρογράφους του Reuters τα αρχιλαμόγια της οδοποιΐας γι'αυτό το λιβελογράφημα; Τους δρόμους τους έχουμε πληρώσει δέκα φορές ως τώρα και τα διόδια είναι μόνο για να κονομάει ο Μπόμπολας.
ΑπάντησηΔιαγραφή