Πηγή: insuranceworld.gr
Η ΑΧΑ Ασφαλιστική από τις 20 Φεβρουαρίου 2011 είναι «στον αέρα» με εταιρική διαφημιστική καμπάνια.
Η διαφημιστική εκστρατεία έχει βασισθεί στο στρατηγικό πλαίσιο
ανάπτυξης και τοποθέτησης της εταιρείας στην ασφαλιστική αγορά,
λαμβάνοντας υπόψη το εξωτερικό επιχειρησιακό περιβάλλον και τις
τρέχουσες συνθήκες που διαμορφώνουν τον ασφαλιστικό χάρτη της ελληνικής
αγοράς.
Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο μέγεθος της ΑΧΑ σε όλο τον κόσμο και
επικοινωνεί στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η εταιρεία είναι παγκόσμιας
εμβέλειας. Παράλληλα, η προώθηση του ονόματος συνεχίζεται και με το
γνωστό σε όλους τους τηλεθεατές «ρολόι», το οποίο εμφανίζεται στο τέλος
των τηλεοπτικών ειδήσεων του ALTER.
Η προβολή της ΑΧΑ στην τηλεόραση, στον Κυριακάτικο Τύπο και στο
διαδίκτυο θα διαρκέσει 3 εβδομάδες, ενώ με το «ρολόι» εξασφαλίζουμε μια
συνεχή τηλεοπτική παρουσία μέχρι τα τέλη Μαΐου.
Με τη συγκεκριμένη εκστρατεία στόχος της εταιρείας είναι να
ευαισθητοποιήσει την ελληνική αγορά και να αποδείξει με πράξεις την
προσήλωσή της προς τον πελάτη, δεδομένου ότι σε μια περίοδο ιδιαίτερα
δυσμενή για την ασφαλιστική αγορά η ΑΧΑ δίνει το παρόν όχι με λόγια,
αλλά με πραγματικούς αριθμούς και ενέργειες που αποδεικνύουν την
αξιοπιστία της.
Μια από τις πιο κατάπτυστες καμπάνιες που έχω δει ως τώρα, ισάξια με το σιχαμερό "δεν είναι Golf" της Volkswagen εδώ και κάμποσα χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποδεικνύει ότι οι "κύριοι" της ΑΧΑ, η οποία καλά θα κάνει να μας πει και τα δικά της στατιστικά και οικονομικά στοιχεία, δε στηρίζονται στο όποιο δικό τους πλεονέκτημα, αλλά στη δημιουργία και διάδοση φημών και σπερμολογιών για τους συναδέλφους τους.
Απορώ πώς δεν έχουμε κινηθεί ακόμα κατά αυτής της γκρίζας και δυσφημιστικής διαφήμισης. Και απορώ γιατί ανεχόμαστε αυτούς τους κυρίους να δείχνουν συνέχεια στο αγοραστικό κοινό ότι ο ασφαλιστικός κλάδος αποτελείται από βάρβαρους κανίβαλους που ο ένας προσπαθεί να φάει τον άλλο.