Ολοκληρώθηκε το spec της Interamerican για το «Anytime Insurance
Online» ενώ ο λογαριασμός όδευσε τελικά σε δύο διαφημιστικές: Η Bold
Ogilvy αναλαμβάνει την above the line επικοινωνία, στην οποία
περιλαμβάνεται δημιουργικό και media, ενώ στη Fortune ανατέθηκε το
Internet.
Σημειώνουμε ότι στο spec συμμετείχαν ακόμα οι DDB και UpSet!,
ενώ αρχικά στη διαδικασία έλαβε μέρος και η Ashley & Holmes, η οποία
όμως αποσύρθηκε.
Μέχρι στιγμής τον λογαριασμό του συγκεκριμένου
business unit χειριζόταν η Bold Ogilvy.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου