Στις αίθουσες των δικαστηρίων μεταφέρεται η σύγκρουση μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών και της Express Service , μετά την απόφαση της διεύθυνσης ανωνύμων εταιρειών της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης, να καταθέσει αίτημα λύσης της εταιρείας.
Το αίτημα λύσης της Εξπρές Σέρβις, ιδιοκτησίας του κ. Ραπτόπουλου, έρχεται μετά την καταγγελία που κατέθεσαν τρεις ασφαλιστικές εταιρείες στο υπουργείο Οικονομικών, ζητώντας την εφαρμογή του νόμου 2190 για την αθέτηση της υποχρέωσης που είχε αναλάβει η εταιρεία για την κάλυψη του ανοίγματος που έχει στα ίδια της κεφάλαια μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου.
Η καταγγελία διαβιβάστηκε στην αρμόδια νομαρχία από το υπουργείο Οικονομικών, ζητώντας την ανάληψη πρωτοβουλίας για την εφαρμογή του νόμου που επιβάλλει στην εν λόγω εταιρεία είτε την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου είτε τη λύση της, διαδικασία που σύμφωνα με το διευθυντή της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης, κ. Νίκο Αδαμαντιάδη, «θα προωθηθεί άμεσα από την αρμόδια νομική υπηρεσία».
Την ενεργοποίηση του νόμου 2190, σύμφωνα με τη σχετική καταγγελία, επιβάλλει η αρνητική θέση της εταιρείας, η οποία με βάση τους τελευταίους δημοσιευμένους ισολογισμούς και τις σημειώσεις των ορκωτών λογιστών ανέρχεται στα 37,2 εκατ. ευρώ και παρά την ανανέωση δύο φορές από τη γενική συνέλευση της πρόθεσης της διοίκησης, να προχωρήσει σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 36 εκατ. ευρώ, η σχετική υποχρέωση δεν έχει ακόμη υλοποιηθεί.
Σύμφωνα επίσης με στοιχεία που έχουν κατατεθεί στη Βουλή, η εταιρεία έχει ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις προς το Δημόσιο και τα Ασφαλιστικά Ταμεία, το ύψος των οποίων υπερβαίνει τα 30 εκατ. ευρώ, ενώ οι προσαυξήσεις επί των συγκεκριμένων υποχρεώσεων ανέρχονται σε 22 εκατ. ευρώ. Ο μακρύς κατάλογος των οφειλών, περιλαμβάνει και τη δεύτερη εταιρεία συμφερόντων του κ. Ραπτόπουλου με την επωνυμία Express Service, την οποία έχει ανακοινώσει ότι θα συγχωνεύσει με την Εξπρές Σέρβις.
Συνολικά οι ληξιπρόθεσμες οφειλές και των δύο εταιρειών προς το ΙΚΑ ανέρχονται σε 76 εκατ. ευρώ και προσαυξάνονται περαιτέρω με αυτές της ατομικής επιχείρησης του ίδιου μετόχου, ύψους 37,2 εκατ. ευρώ εκτινάσσοντας το ύψος των οφειλών προς το ΙΚΑ στα 109 εκατ. ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι και οι τρεις παραπάνω επιχειρήσεις του εν λόγω επιχειρηματία που δραστηριοποιούνται στο κλάδο οδικής βοηθείας βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα των μεγαλοφειλετών του ΙΚΑ.
Σύμφωνα με την επιχειρηματολογία του κ. Ραπτόπουλου, όπως αυτή κατατέθηκε στην αρμόδια Νομαρχία τα χρέη τα οποία εμφανίζεται να έχει η Express Service προς το δημόσιο (χρέη προς εφορίες και ασφαλιστικά ταμεία) περίπου ισοσκελίζονται από τις οφειλές του ελληνικού δημοσίου προς την εταιρεία.
Όπως υποστηρίζει, το δημόσιο οφείλει προς την Express Service περί τα 23 εκατ. ευρώ από τον ΦΠΑ, τον οποίο κατέβαλε η εταιρεία ενώ δεν όφειλε.
Ο κ. Ραπτόπουλος επικαλείται στο σχετικό υπόμνημα τη μη υποχρέωση απόδοσης ΦΠΑ, για την οποία μάλιστα όπως αναφέρει στο υπόμνημα, έχει δικαιωθεί από αρμόδια όργανα της ΕΕ στα οποία κατέφυγε και αναμένει τον συμψηφισμό αυτού του χρέους, με τα ποσά τα οποία οφείλει προς το δημόσιο.
Σε κάθε περίπτωση το χρέος αυτό φαίνεται να υπολείπεται των συνολικών του οφειλών, ενώ υπό αίρεση είναι επίσης το γεγονός κατά πόσο αυτά τα χρήματα μπορούν να μπουν στη λογική του συμψηφισμού με το κεφαλαιακό άνοιγμα της εταιρείας, στο βαθμό που αποτελούν χρήματα των καταναλωτών, που κατέβαλαν ΦΠΑ, χωρίς να το οφείλουν.
Το αίτημα λύσης της Εξπρές Σέρβις, ιδιοκτησίας του κ. Ραπτόπουλου, έρχεται μετά την καταγγελία που κατέθεσαν τρεις ασφαλιστικές εταιρείες στο υπουργείο Οικονομικών, ζητώντας την εφαρμογή του νόμου 2190 για την αθέτηση της υποχρέωσης που είχε αναλάβει η εταιρεία για την κάλυψη του ανοίγματος που έχει στα ίδια της κεφάλαια μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου.
Η καταγγελία διαβιβάστηκε στην αρμόδια νομαρχία από το υπουργείο Οικονομικών, ζητώντας την ανάληψη πρωτοβουλίας για την εφαρμογή του νόμου που επιβάλλει στην εν λόγω εταιρεία είτε την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου είτε τη λύση της, διαδικασία που σύμφωνα με το διευθυντή της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης, κ. Νίκο Αδαμαντιάδη, «θα προωθηθεί άμεσα από την αρμόδια νομική υπηρεσία».
Την ενεργοποίηση του νόμου 2190, σύμφωνα με τη σχετική καταγγελία, επιβάλλει η αρνητική θέση της εταιρείας, η οποία με βάση τους τελευταίους δημοσιευμένους ισολογισμούς και τις σημειώσεις των ορκωτών λογιστών ανέρχεται στα 37,2 εκατ. ευρώ και παρά την ανανέωση δύο φορές από τη γενική συνέλευση της πρόθεσης της διοίκησης, να προχωρήσει σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 36 εκατ. ευρώ, η σχετική υποχρέωση δεν έχει ακόμη υλοποιηθεί.
Σύμφωνα επίσης με στοιχεία που έχουν κατατεθεί στη Βουλή, η εταιρεία έχει ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις προς το Δημόσιο και τα Ασφαλιστικά Ταμεία, το ύψος των οποίων υπερβαίνει τα 30 εκατ. ευρώ, ενώ οι προσαυξήσεις επί των συγκεκριμένων υποχρεώσεων ανέρχονται σε 22 εκατ. ευρώ. Ο μακρύς κατάλογος των οφειλών, περιλαμβάνει και τη δεύτερη εταιρεία συμφερόντων του κ. Ραπτόπουλου με την επωνυμία Express Service, την οποία έχει ανακοινώσει ότι θα συγχωνεύσει με την Εξπρές Σέρβις.
Συνολικά οι ληξιπρόθεσμες οφειλές και των δύο εταιρειών προς το ΙΚΑ ανέρχονται σε 76 εκατ. ευρώ και προσαυξάνονται περαιτέρω με αυτές της ατομικής επιχείρησης του ίδιου μετόχου, ύψους 37,2 εκατ. ευρώ εκτινάσσοντας το ύψος των οφειλών προς το ΙΚΑ στα 109 εκατ. ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι και οι τρεις παραπάνω επιχειρήσεις του εν λόγω επιχειρηματία που δραστηριοποιούνται στο κλάδο οδικής βοηθείας βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα των μεγαλοφειλετών του ΙΚΑ.
Σύμφωνα με την επιχειρηματολογία του κ. Ραπτόπουλου, όπως αυτή κατατέθηκε στην αρμόδια Νομαρχία τα χρέη τα οποία εμφανίζεται να έχει η Express Service προς το δημόσιο (χρέη προς εφορίες και ασφαλιστικά ταμεία) περίπου ισοσκελίζονται από τις οφειλές του ελληνικού δημοσίου προς την εταιρεία.
Όπως υποστηρίζει, το δημόσιο οφείλει προς την Express Service περί τα 23 εκατ. ευρώ από τον ΦΠΑ, τον οποίο κατέβαλε η εταιρεία ενώ δεν όφειλε.
Ο κ. Ραπτόπουλος επικαλείται στο σχετικό υπόμνημα τη μη υποχρέωση απόδοσης ΦΠΑ, για την οποία μάλιστα όπως αναφέρει στο υπόμνημα, έχει δικαιωθεί από αρμόδια όργανα της ΕΕ στα οποία κατέφυγε και αναμένει τον συμψηφισμό αυτού του χρέους, με τα ποσά τα οποία οφείλει προς το δημόσιο.
Σε κάθε περίπτωση το χρέος αυτό φαίνεται να υπολείπεται των συνολικών του οφειλών, ενώ υπό αίρεση είναι επίσης το γεγονός κατά πόσο αυτά τα χρήματα μπορούν να μπουν στη λογική του συμψηφισμού με το κεφαλαιακό άνοιγμα της εταιρείας, στο βαθμό που αποτελούν χρήματα των καταναλωτών, που κατέβαλαν ΦΠΑ, χωρίς να το οφείλουν.
Πηγή: Insuranceworld
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ EXPRESS SERVICE???????? ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΙΓΗ ΑΥΤΟ???? ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΠΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΑ ΜΑΛΙΟΚΕΦΑΛΑΤΗΣ Κ ΑΥΤΗ? ΤΟ ΙΔΙΟ Κ ΓΙΑ ΙΝTERSALONICA? ΑΣ ΨΑΞΟΥΝ ΓΙΑ INTERPARTNER/EUROSOS/MONDIAL K ΚΑΘΕ ΤΥΠΟΥ ASSISTANCE ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΙΚΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ? ΤΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ? Κ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΩΡΑΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΡΕΠΟ...............'ΕΝΑΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥΣ'
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερισσότερο από το 65% του συνολικού τζίρου αναφέρεται στις εταιρίες βοηθείας, όπως η Interamerican Assistance, Inter Partner Assistance, Mondial Assistance κ.α.
ΑπάντησηΔιαγραφήεδώ μιλάμε για δισσσσεκατομιριααααααααα
Και βλέποντας τέτοια άρθρα βλέπουμε πως ακόμα και η ασφαλιστικές εταιρίες δίνουν τα χρήματα του Ελληνα οδηγού στης ξενόφερτες ασφαλιστικές οδικές βοήθειες (με τα όσα και εάν τραβάει στο δρόμο ο οδηγός ) ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ οδικές βοήθειες καταξιωμένες στον χώρο και ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ και με την απαραίτητη άδεια του υπουργείου μεταφορών ( 3651,2008 )και παρόλα αυτά δίνουν την εργολαβία σε ξένες εταιρίες (πλυντήρια μαύρου χρήματος )
ΕΛΠΑ 10400
EXPRESS SERVICE 1154
HELLAS SERVICE 1057
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ εταιρίες καταξιωμένες στον χώρο της οδικής εδώ και 30 και πλέον ετών
(και όσο αφορά τής προβληματικές ούλοι φταίνε που έφτασαν έως εδώ να πληρώσουν όλοι )
Εφορίες Μηχανολογικά Νομαρχίες ΙΚΑ κλπ.κλπ.
AS PSAXOUN EIDIKOTERA TIN INTRESALONIKA POS LEITOURGEI KAI TI KOMPINES EXOUN KANEI!!
ΑπάντησηΔιαγραφή