Περισσότερο από ποτέ, οι
άνθρωποι του μάρκετινγκ αναμένεται να παραδώσουν στοχευμένες καμπάνιες
με μετρήσιμα αποτελέσματα που εξειδικεύουν τα μηνύματα προς
συγκεκριμένες ομάδες.
Καθώς περισσότερα χρήματα ξοδεύονται στη διαφήμιση
στο διαδίκτυο, στα κινητά, και στα e-mail, είναι πιο σημαντικό από ποτέ
να παρακολουθείτε αυτά τα μέσα αποτελεσματικά, δεδομένου ότι ορισμένα
ψηφιακά μέσα εξακολουθούν να αγωνίζονται για να δείξουν την ποσοτική
απόδοση της επένδυσής τους. Πώς, για παράδειγμα, μπορείτε να μετρήσετε
τον αντίκτυπο των social media στις πωλήσεις σας;
Οι ακόλουθες συμβουλές θα σας βοηθήσουν να πάρετε το καλύτερο από τα
χρήματα που δαπανάτε για μάρκετινγκ και να μετρήσετε την
αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σας μέσω της παρακολούθησης:
1. Χρησιμοποιείστε διαφορετικά μέσα για την ενσωμάτωση των μηχανισμών
παρακολούθησης σας. Ενσωματώστε τις καμπάνιες σας συνδυάζοντας την
ικανότητας των νέων μέσων για τη σύνδεση των καταναλωτών από οπουδήποτε
και ανά πάσα στιγμή με το χρονοδιάγραμμα και την αξιόπιστη παρουσία των
παραδοσιακών διαφημίσεων. Με άλλα λόγια, χρησιμοποιείστε τη ψηφιακή
τεχνολογία για να δώσετε ώθηση στις έντυπες διαφημίσεις, και
αντιστρόφως. Για παράδειγμα, ταχυδρομήστε μια κάρτα που περιέχει μια
μοναδική λέξη-κλειδί που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε site λιανικών
πωλήσεων ή προσφέρετε ένα online εκτυπώσιμο κουπόνι που μπορεί να
χρησιμοποιηθεί στα καταστήματα.
2. Δώστε κίνητρα στους καταναλωτές να μοιράζονται τα προσωπικά τους
δεδομένα μαζί σας. Ένα άρθρο των New York Times τον Ιούλιο του 2010
ανέφερε ότι οι σημερινοί καταναλωτές περιμένουν να ανταμειφθούν για
αποκάλυψη των προσωπικών τους δεδομένων- ένα τέλειο συμπλήρωμα για την
παροχή κουπονιών, δεδομένου ότι οι καταναλωτές μπορούν να λάβουν
προσφορές σε αντάλλαγμα για την αποκάλυψη των προσωπικών τους
πληροφοριών μέσω μιας διαδικασίας εγγραφής. Το όφελος είναι διπλό: θα
ενισχυθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών σας, ενώ εσείς θα αποκτήσετε
σημαντικές γνώσεις σχετικά με το ποιοι είναι και τι πυροδοτεί τις
αντιδράσεις τους. Σε γενικές γραμμές, όσο ισχυρότερη είναι η προσφορά,
τόσο καλύτερη θα είναι η αντίδραση.
3. Φροντίστε να χρησιμοποιείτε απλές διαδικασίες. Ακόμα και οι καλύτερες
τεχνολογίες παρακολούθησης δεν έχουν καμία χρησιμότητα εάν οι
καταναλωτές δεν ‘αρπάξουν’ την προσφορά. Χρησιμοποιώντας απλά μηνύματα,
θα είναι εύκολο για τους καταναλωτές να κατανοήσουν πώς, πού και πότε
μπορούν να χρησιμοποιήσουν το κουπόνι τους.
4. Χρησιμοποιείστε καλά τα δεδομένα που συλλέχθηκαν. Μη σταματήσετε όταν
καταλάβετε εάν μια εκστρατεία ήταν επιτυχής ή όχι. Κατηγοριοποιείστε τα
δεδομένα σας, σύμφωνα με το ποιος χρησιμοποίησε ποια προσφορά. Η γνώση
που αποκτήθηκε για τον τρόπο ζωής των καταναλωτών, τις προτιμήσεις, τα
χωρικά πρότυπα, και τα δημογραφικά στοιχεία μπορεί να εφαρμοστεί σε
μελλοντικές στρατηγικές εκστρατείας.
Πηγή: Capital
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου