Ακόμα και σήμερα που η κυβέρνηση θέλει να δώσει ένα άλλο αέρα
«λογικής», μια διαφορετική οπτική των πραγμάτων, διαπιστώνεται ακόμα
ότι υπάρχουν αδικαιολόγητες παραφωνίες και ανάρμοστες αντιμετωπίσεις
των πραγματικών προβλημάτων.
Τρανταχτό παράδειγμα η επιχειρούμενη σύνδεση των ΚΤΕΟ με την ασφάλιση των οχημάτων η οποία αποτελεί σίγουρα μια ακατάληπτη προσέγγιση.
Και για να πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή: είναι σίγουρο ότι κάποιοι κάτοχοι οχημάτων δεν ασφαλίζονται είτε διότι δεν έχουν χρήματα, είτε διότι δεν κυκλοφορούν το αυτοκίνητό τους συχνά , ή για άλλους λόγους ρισκάρουν, ελπίζοντας ότι δε θα τους πιάσει η τσιμπίδα του νόμου. Έτσι και με τα χρόνια ο στόλος των ανασφάλιστων που αποτελούν πληγή της αγοράς όχι μόνο δεν μειώνεται αλλά διευρύνεται όλο και περισσότερο.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν οχήματα που δεν περνούν ΚΤΕΟ διότι οι
κάτοχοί τους το αμέλησαν, δεν τους ενδιαφέρει, δεν έχουν χρήματα, ή για
οποιοδήποτε άλλο λόγο και αυτοί επίσης ρισκάρουν να κυκλοφορούν χωρίς
να έχουν περάσει ΚΤΕΟ ελπίζοντας -όπως και οι ανασφάλιστοι- ότι δε θα
πέσουν σε μπλόκο.
Και οι δύο κατηγορίες «υποχρεώσεων» που βαραίνουν τους πολίτες
κατόχους οχημάτων είναι υποχρεωτικές από την νομοθεσία αλλά όπως
φαίνεται υπάρχουν χιλιάδες περιπτώσεις πολιτών που παραβαίνουν την
νομοθεσία.
Με ποια λογική λοιπόν έρχεται το κράτος και επιχειρεί να συνδυάσει δύο περιπτώσεις παραβατικών συμπεριφορών;
Μήπως κάποιος εισηγήθηκε ότι τελικώς αυτοί που επιλέγουν να παραβούν τον νόμο μεταξύ ΚΤΕΟ ή ασφάλισης, προτιμούν το ΚΤΕΟ οπότε ας βάλουμε τους ασφαλιστές να ελέγχουν και το ΚΤΕΟ.
Δηλαδή, άλλη μια κρατική ανεπάρκεια θα την φορτωθούν οι ιδιώτες και μάλιστα χωρίς(;) προμήθεια.
Ωστόσο το πιθανότερο είναι ότι η νέα εποχή θα δημιουργήσει και νέα τάξη πραγμάτων: ανασφάλιστοι και χωρίς ΚΤΕΟ για να μην υπάρχει και δίλημμα.
Γιάννης Βερμισσώ
Πηγή: Insuranceworld
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου