Αυξημένη είναι τους τελευταίους δύο μήνες η διαφημιστική δαπάνη των ασφαλιστικών εταιριών και μάλιστα σε μια περίοδο που υπάρχει γενικότερη κρίση στη διαφημιστική αγορά λόγω της οικονομικής κρίσης. Ενώ αυξημένες είναι και οι δαπάνες τους στην έρευνα αγοράς.
Και οι δύο αυτές κινήσεις των μεγάλων και κυρίως πολυεθνικών
εταιριών έχουν να κάνουν με τις αλλαγές στο συνταξιοδοτικό σύστημα στην
Ελλάδα.
Έτσι τώρα που το θέμα είναι στη «καυτή» καθημερινή επικαιρότητα
«τρέχοντας»
διαφημιστικές καμπάνιες προσπαθούν να διαμορφώσουν μελλοντικές κινήσεις
τους,
σε προϊόντα και υπηρεσίες που σχετίζονται με τις ιδιωτικές συντάξεις και
τις υπηρεσίες
υγείας.
Μάλιστα αυτές οι διαφημιστικές καμπάνιες θα ενταθούν από τον Σεπτέμβριο όταν θα έχει διαμορφωθεί, με την ψήφιση του νέου νόμου, το τοπίο στην κοινωνική ασφάλιση και στις συνταξιοδοτικές προσδοκίες των Ελλήνων.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς παρά την οικονομική κρίση οι επώδυνες αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα , η δραστική μείωση των συντάξεων και η αβεβαιότητα για το μέλλον θα στρέψει συγκεκριμένα ηλικιακά γκρουπ, κυριως των λεγόμενων παραγωγικών ηλικιών, στην αναζήτηση πρόσθετων συνταξιοδοτικών λύσεων.
Επίσης, ένας δεύτερος στόχος της ασφαλιστικής αγοράς είναι και ο τομέας της υγείας, όπου και εδώ η κατάσταση που επικρατεί στο ΕΣΥ αλλά και οι περικοπές παροχών υγείας από τα ασφαλιστικά ταμεία θα δημιουργήσει προϋποθέσεις για πώληση προϊόντων και υπηρεσιών που θα καλύπτουν αυτά τα κενά.
Ηδη αυτή την περίοδο "έτρεξαν" η "τρέχουν" σε διαφορετικά μέσα ενημέρωσης (τηλεόραση, εφημερίδες , διαδίκτυο) διαφημιστικές καμπάνιες από την ING ,την ΑΧΑ Ασφαλιστική και την Ιnteramerican. Ωστόσο διαφημιστικές καμπάνιες ετοιμάζουν και άλλες ασφαλιστικές. Μάλιστα από τον Σεπτέμβριο οι καμπάνιες αυτές θα συγκεκριμενοποιηθούν και εκτός από την προώθηση του brand της εταιρίας ή των οικονομικών μεγεθών θα εστιαστούν σε συγκεκριμένα ασφαλιστικά προϊόντα που σχεδιάζουν για τις ασφαλίσεις των κλάδων σύνταξης και υγείας.
Πηγή: Asfalisinet
Μάλιστα αυτές οι διαφημιστικές καμπάνιες θα ενταθούν από τον Σεπτέμβριο όταν θα έχει διαμορφωθεί, με την ψήφιση του νέου νόμου, το τοπίο στην κοινωνική ασφάλιση και στις συνταξιοδοτικές προσδοκίες των Ελλήνων.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς παρά την οικονομική κρίση οι επώδυνες αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα , η δραστική μείωση των συντάξεων και η αβεβαιότητα για το μέλλον θα στρέψει συγκεκριμένα ηλικιακά γκρουπ, κυριως των λεγόμενων παραγωγικών ηλικιών, στην αναζήτηση πρόσθετων συνταξιοδοτικών λύσεων.
Επίσης, ένας δεύτερος στόχος της ασφαλιστικής αγοράς είναι και ο τομέας της υγείας, όπου και εδώ η κατάσταση που επικρατεί στο ΕΣΥ αλλά και οι περικοπές παροχών υγείας από τα ασφαλιστικά ταμεία θα δημιουργήσει προϋποθέσεις για πώληση προϊόντων και υπηρεσιών που θα καλύπτουν αυτά τα κενά.
Ηδη αυτή την περίοδο "έτρεξαν" η "τρέχουν" σε διαφορετικά μέσα ενημέρωσης (τηλεόραση, εφημερίδες , διαδίκτυο) διαφημιστικές καμπάνιες από την ING ,την ΑΧΑ Ασφαλιστική και την Ιnteramerican. Ωστόσο διαφημιστικές καμπάνιες ετοιμάζουν και άλλες ασφαλιστικές. Μάλιστα από τον Σεπτέμβριο οι καμπάνιες αυτές θα συγκεκριμενοποιηθούν και εκτός από την προώθηση του brand της εταιρίας ή των οικονομικών μεγεθών θα εστιαστούν σε συγκεκριμένα ασφαλιστικά προϊόντα που σχεδιάζουν για τις ασφαλίσεις των κλάδων σύνταξης και υγείας.
Πηγή: Asfalisinet
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου