Με το
ασφαλιστικό σκηνικό να μεταβάλλεται σε ολοένα πιο αβέβαιο και ασαφές, μας
ευχαριστεί ιδιαίτερα όταν ιδίως μέσα από περιόδους έντονης Κρίσης γενικής,
πολιτικής αλλά και οικονομικής, υπάρχουν επιχειρήσεις που αντί να βλέπουν την
καταστροφή βλέπουν την «ευκαιρία»
μέσα από μια ματιά αισιοδοξίας, καινοτομίας αλλά και πρωτοπορίας.
Αναγνώστης
μας πληροφόρησε για το CLAIMSmerimna, ένα brand μοναδικό στην Ελλάδα από την προϊοντική σειρά της
Διαχειριστικής ΜΕΡΙΜΝΑ Α.Ε. η οποία φαίνεται να
καινοτομεί με διάφορα προϊόντα (και) στον ασφαλιστικό χώρο εδώ και δύο περίπου
δεκαετίες.
Το CLAIMSmerimna φαίνεται να βασίζεται σε μια απλή και πρακτική ιδέα: Άμεση διεκπεραίωση ζημιάς και τάχιστη δυνατή αποζημίωση από την Ασφαλιστική Εταιρία.
Ο
τρόπος που το κάνει είναι ακόμη πιο απλός. Έχει στο δυναμικό της διακανονιστές ζημιών με εμπειρία πολλών δεκαετιών σε διάφορες Ελληνικές
και Πολυεθνικές Ασφαλιστικές οι οποίοι με την πείρα, τη δεξιοτεχνία
αλλά και την εντιμότητά τους, που έχει μέσα από το χρόνο δοκιμαστεί πολλάκις
στην αγορά, προετοιμάζουν ό,τι χρειάζεται για να ανοίξει ακαριαία, πλήρως και
ομαλά ο φάκελος της ζημίας και τέλος -χωρίς καμία έλλειψη- τα παραδίδουν έτοιμα
σχεδόν στο τμήμα ζημιών των εκάστοτε Ασφαλιστικών Εταιριών αφενός
διευκολύνοντας τη δουλειά τους και αφετέρου γνωρίζοντας το πιο σημαντικό: τη
γλώσσα και τις ανάγκες ενός τμήματος ζημιών και των ανθρώπων του.
Το
πιο σημαντικό από όλα είναι
ότι παρακολουθούν μέχρι το τέλος τη ζημία δίνοντας συνεχή αναφορά
στο ζημιωθέντα (όπου πολλές φορές είναι ασφαλιστής ή / και συνεργείο
εξουσιοδοτημένοι από τους πελάτες τους), όντας πλέον συνεργαζόμενοι
με το διακανονιστή της εταιρίας κι όχι «στήνοντάς τον στον
τοίχο» αφού υπήρξαν και αυτοί στη θέση του, και εξασφαλίζουν
ημερομηνία πληρωμής για να εισπράξει ο δικαιούχος και ΟΧΙ να εισπράξει για
λογαριασμό του ή να εξαγοράσει τη ζημιά. Πολλά συνεργεία αλλά και
ασφαλιστές του χώρου έχουν εμπιστευθεί το CLAIMSmerimna μέχρι σήμερα αν και η διαδρομή του είναι ακόμη
νέα αλλά πολλά –απ’ ό,τι φαίνεται- υποσχόμενη, για τη διαφάνεια και
την αποτελεσματικότητά του.
Όλα
αυτά ακούγονται ιδανικά ιδίως για επαγγελματίες ασφαλιστές
που θέλουν να φαίνονται όχι μόνο συνεπείς απέναντι
στους πελάτες τους αλλά και η απόστασή τους από τις
έδρες των εταιριών είναι απαγορευτικές για να πηγαινοέρχονται μάταια και
χωρίς αποτέλεσμα και για κάθε μία ζημία ξεχωριστά.
Το
…«κερασάκι στην τούρτα» είναι
η ανάληψη περιπτώσεων ζημιών από εταιρίες που έχουν
κλείσει και οι δικαιούχοι τους είναι απεγνωσμένοι και δεν έχουν ιδέα
τι πρέπει να πράξουν και πώς να κινηθούν. Εκεί η εν λόγω εταιρία οργανώνει ξανά
τα απαραίτητα έγγραφα και δικαιολογητικά που χρειάζονται και μιλώντας
και πάλι τη γλώσσα των διακανονιστών εξασφαλίζουν για το Eπικουρικό αλλά και τους δικαιούχους μια ομαλή συνεργασία με τεχνογνωσία και
άμεση διεκπεραίωση, χωρίς εντάσεις, άσκοπα και άστοχα τηλεφωνήματα και προπάντων χωρίς προσφυγές σε μακροχρόνια δικαστήρια με ότι κόστος και αναβολές
πληρωμών σημαίνει αυτό.
Με ένα
κόστος που ο αναγνώστης περιγράφει ως «ασήμαντο» αφήνουν το CLAIMSmerimna να αναλάβει τη ζημιά από τη γένεσή της ως και την
ημερομηνία πληρωμής της όπου με ένα μήνυμα στο κινητό
ή ένα τηλεφώνημα ειδοποιεί τον δικαιούχο πού, πότε και από ποιον να
εισπράξει την αποζημίωσή του.
Ελπίζουμε
να συνεχίσουμε να βλέπουμε τέτοιες επιχειρηματικές κινήσεις με φαντασία,
διαφάνεια, εξυπηρέτηση και εντιμότητα γιατί η Ασφαλιστική Αγορά και όλοι εμείς
οι άνθρωποί της το έχουμε ανάγκη.
Στοιχεία Επικοινωνίας:
CLAIMSmerimna
Τηλ.: 210.2024142
09.00-16.00 καθημερινά
ΜΑΚΑΡΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΟΣΟ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΜΕ ΜΠΟΥΧΤΗΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή