Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Προβληματικό το θεσμικό πλαίσιο της οδικής βοήθειας στην Ελλάδα


Η οικονομική κρίση θα επηρεάσει με σιγουριά και τον κλάδο μας. Τα μέτρα που ελήφθησαν από την κυβέρνηση θα έχουν αντίκτυπο στην κατανάλωση αγαθών και υπηρεσιών και συνεπώς και στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Λιγότερη ανάπτυξη για το 2010 λοιπόν.

Τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίστηκαν από μια σημαντική ανάπτυξη του κλάδου μας, κυρίως λόγω της προαιρετικής πώλησης με τα ασφαλιστήρια αστικής ευθύνης αυτοκινήτων της Οδικής Βοήθειας μέσω ασφαλιστικών εταιριών.

Οι τελευταίες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για περίπου 120 εκατ., αυτό βέβαια συμπεριλαμβάνει όλες τις κατηγορίες εταιριών παρούσες στην αγορά (οι αυτοκινητικές λέσχες, όπως η Express Service και η ΕΛΠΑ και το σύνολο των εταιριών βοηθείας που ανήκουν στον ασφαλιστικό κλάδο).

Περισσότερο από το 65% του συνολικού τζίρου αναφέρεται στις εταιρίες βοηθείας, όπως η Interamerican Assistance, Inter Partner Assistance, Mondial Assistance κ.α.

Σε ότι αφορά τώρα, το θεσμικό πλαίσιο της οδικής βοήθειας στην Ελλάδα, αυτό είναι προβληματικό. Ο Νόμος 3651/08 που ψηφίστηκε για να βάλει τέλος στις αντιθέσεις μεταξύ της ασφαλιστικής νομοθεσίας και της νομοθεσίας περί επίγειων μεταφορών δεν βελτίωσε τις συνθήκες της αγοράς.

Οι εφημερίδες μίλησαν εκείνη την εποχή για ένα φωτογραφικό νόμο που αποσκοπεί στην έξοδο από την αγορά αρκετών εταιριών προς όφελος μιας ιδιωτικής αυτοκινητικής λέσχης. Η θέσπιση ελάχιστων μέσων εξυπηρέτησης στους νομούς δεν συμβάδισε με μια βελτίωση των υπηρεσιών, αλλά αντιθέτως οδήγησε στην ανεργία ένα μεγάλο αριθμό συνεργατών των εταιριών βοηθείας.

 Ο νόμος για πολλαπλούς λόγους υπήρξε αφορμή μιας διαδικασίας καταγγελίας στην Ευρωπαϊκή κοινότητα, διότι εμποδίζει καθοριστικά το δικαίωμα των ευρωπαϊκών εταιριών να λειτουργήσουν στην ελληνική αγορά με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο λειτουργούν στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Επιπρόσθετα ο νόμος δημιουργεί συνθήκες άνισης μεταχείρισης των παικτών στο χώρο, εμποδίζει τον ελεύθερο ανταγωνισμό και προβλέπει ένα σύστημα ελέγχου τιμών που είναι πλήρως αντίθετο με την υποχρέωση να δοθεί στους καταναλωτές μια πραγματική δυνατότητα επιλογής.

Η κυβέρνηση χρωστά εξηγήσεις για το νομοθετικό τέρας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και είναι πλέον σίγουρο  ότι βραχυπρόθεσμα ή μεσοπρόθεσμα ο νόμος αυτός θα τροποποιηθεί ή θα ακυρωθεί.

Οι τροποποιήσεις που ψηφίστηκαν τον Ιούλιο του 2009 προβλέπουν επιπρόσθετους περιορισμούς, όπως η υποχρέωση να κατέχουν οι εταιρίες αποκλειστικούς συνεργάτες στην επαρχία και ιδία μέσα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και οδηγούν την αγορά σε μία λειτουργική ασφυξία, την οποία η κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου υποσχέθηκε να διορθώσει από τον Δεκέμβριο του 2009. Έως σήμερα δεν υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση προς ψήφιση στη Βουλή.

Τα προβλήματα κατά συνέπεια που συναντάμε είναι κυρίως νομοθετικά, αλλά και αθέμιτου ανταγωνισμού. Η νομοθεσία πρέπει να τροποποιηθεί επειγόντως, διότι δεν βγάζει κανένα νόημα.

Εμποδίζει την ανάπτυξη, βλάπτει τους καταναλωτές και δείχνει προτίμηση σε μερικούς παίκτες, οι οποίοι παράλληλα δεν υλοποιούν τις κοινωνικές τους υποχρεώσεις (εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία), βρίσκονται με αρνητικά κεφάλαια εδώ και χρόνια και θα έπρεπε  σήμερα ήδη να είχαν κλείσει.

 Όσον αφορά τις προοπτικές πιστεύω ότι αυτές είναι στενά συνδεδεμένες  με την εξυγίανση της ασφαλιστικής αγοράς και την δυνατότητα προώθησης της οδικής βοήθειας σε ενσωμάτωση με τα ασφαλιστήρια αστικής ευθύνης των αυτοκινήτων. Αυτό αποτελεί το μέλλον μας.

Η ελληνική αγορά είναι κατά τη γνώμη μου πάντως, περισσότερο αναπτυγμένη σε σχέση με άλλες χώρες, με εξαίρεση μάλλον την αγορά της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ισπανίας, διότι εδώ και δεκαετίες οι καταναλωτές είναι συνηθισμένοι στο να έχουν μια λέσχη αυτοκινήτων για να επιλύσει τα προβλήματά τους. Υπενθυμίζω ότι πριν την είσοδο της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων υπήρξε πιο αυξημένος από αυτό των υπόλοιπων ευρωπαϊκών χωρών  και συνεπώς και ο αριθμός βλαβών συχνότερος.

Πιστεύω σε ένα καλύτερο μέλλον για τον κλάδο μας αρκεί να περάσει η οικονομική κρίση, που θα πλήττει την Ελλάδα τα επόμενα χρόνια και  να ολοκληρωθεί η εξυγίανση της αγοράς.

Sven Loison, Ιnter Partner Assistance
Πηγή: Insuranceworld

10 σχόλια:

  1. ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΥΑΖΩ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΗΣ INTER PARTNER ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΔΧ,ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΑΥΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΞΕΝΑ[ΓΑΛΛΙΚΑ]ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΛΟΥΑΖΩ INTER PARTNER
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΩΣΤΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΥΑΖΩΝ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ(ΚΟΛΟΣΣΟΙ)ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟ 2008 ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ.. ΛΕΤΕ Κ. ΛΟΥΑΖΟΝ ΠΩΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΠΕΣΕΙ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ... ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ , ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΙΝΤΕΡ-ΠΑΡΤΝΕΡ , ΕΙΣΑΣΤΕ ΝΟΜΙΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ? ΕΧΕΤΕ ΑΔΕΙΑ ΑΟΡIΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ? Η ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΕXΕΤΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ?ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΛΕΣΧΕΣ Κ. ΛΟΥΑΖΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΠΛΗΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3651/08,ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ,ΟΙ ΛΕΣΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ,EΣΕΙΣ? ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΙΜΟΣ.. ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ Κ.ΛΟΥΑΖΟΝ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΙΣΧΝΩΝ ΑΓΕΛΑΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΟΔΙΚΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.. ΠΡΟΚΑΛΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟΜΕΑ... ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ Κ. ΛΟΥΑΖΟΝ , ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕ ΝΕΟΤΕΡΟ POST ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΏΤΟ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΉ ΡΩΤΆΩ ΓΙΑΤΊ ΝΑ ΠΆΡΕΙ ΑΔΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΦΟΎ ΜΠΟΡΕΊ ΚΑΙ ΜΕ ΙΧ ΑΔΕΙΕΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΉΣΕΙ (ΤΖΑΜΠΑΤΑΝ) ΑΦΟΎ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ,,,
    ΚΑΙ ΓΙΑΤΊ ΝΑ ΚΥΝΗΓΆΕΙ ΤΑ ΑΛΒΑΝΑ ...ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΙΚΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΉΛΩΝ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΈΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΛΆΔΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ(*&*^%12#$%^&*)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ , ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ Β'!!
    ΓΡΑΨΑΤΕ ΚΥΡΙΕ ΛΟΥΑΖΟΝ....Η κυβέρνηση χρωστά εξηγήσεις για το νομοθετικό τέρας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και είναι πλέον σίγουρο ότι βραχυπρόθεσμα ή μεσοπρόθεσμα ο νόμος αυτός θα τροποποιηθεί ή θα ακυρωθεί.... ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.. ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ?ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑΤΙ ?? ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ..ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ.. ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ ..ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΕΙΕΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ..ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΗ ΣΤΗΝ Ε.Ε... ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ .. ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΤΑ ΚΟΥΚΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΜΕΤΡΟΥΣΑΝ....ΕΝΑΡΜΟΝΗΣΤΕΙΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ..ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΞΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΕ ΑΠΑΣΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΠΩς ΥΠΑΡΧΕΙ...ΑΠΟΚΤΕΙΣΤΕ ΟΜΩΣ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΣΑΣ ΔΙΚΤΥΟ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΕΛΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΝΑΡΧΙΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ.ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΝΩΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ (ΓΕΡΜΑΝΙΑ) ΣΥΜΠΕΡΙΦONTAI ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ SIEMENS ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ.ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΕΜΕΙΣ Η ΟΧΙ;ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΚΑΛΟΣ Η ΚΑΚΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟ ΣΕ ΚΑΠΙΟΥΣ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΧΙ.ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ.ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΛΟΥΑΖΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΧΕΤΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;KAI MIA KAI ΑΝΑΦΕΡΑΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΥΡΙΕ ΛΟΥΑΖΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΕΤΕΤΑΙ ΠΟΣΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ;ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ;ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΛΗΣΗΣ (ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΤΣΙ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ)΄ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ;ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΑΝΩ ΝΟΜΩΝ;ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΡΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΤΕΙ Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 40 ΕΚ ΕΥΡΩ ΤΗΣ ΕΞΠΡΕΣ ΣΕΡΒΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος είπε...
    ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 40 ΕΚ ΕΥΡΩ ΤΗΣ ΕΞΠΡΕΣ ΣΕΡΒΙΣ.......

    ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ? ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 40 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΕΞΠΡΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΜΕ ΤΟΝ Κ. ΨΩΜΙΑΔΗ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ΕΞΠΡΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ 40 ΕΚ ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣ/ΝΗΚΗΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗΠΤΗ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΛΑΖΕΙ ΑΦΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΙΑ ΠΟΛΗΤΗΚΑ ΠΡΟΣΟΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΗΣΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΠΡΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΙΑΠΗΣ ΧΑΝΖΗΓΑΚΗΣ ΣΤΗΛΙΑΝΗΔΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή