Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Δημόσιες Σχέσεις & ΕΚΕ – Μήπως είναι παρεξηγημένες έννοιες από πολλές Εταιρείες;

Η εικόνα μιας Εταιρείας έχει τέσσερις πλευρές. Η πρώτη είναι αναμφισβήτητα η εικόνα που έχει για αυτήν το ευρύτερο απρόσωπο κοινό. Η δεύτερη είναι η εικόνα που έχει για αυτήν το πελατολόγιό της και σίγουρα δεν είναι απρόσωπο. Έχει και όνομα και διεύθυνση! Η τρίτη είναι των Προμηθευτών της, που στην προκειμένη περίπτωση περιλαμβάνει όλα τα Δίκτυα Διανομής (Πράκτορες, Agency, Τράπεζες) και αυτό προσωποποιημένο με ονόματα και διευθύνσεις. Η τέταρτη είναι η εικόνα που έχουν για την Εταιρεία τους, οι Εργαζόμενοι σε αυτήν και φυσικά υπάγεται και αυτή στ0 απόλυτα προσωποποιημένο κοινό.

Η εικόνα της επομένως είναι άρρηκτα δεμένη και με όλες τις Ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που οργανώνει, προκειμένου να παρουσιάσει στο ευρύτερο κοινό το Κοινωνικό της Πρόσωπο. Είναι λάθος, ωστόσο, να μη λαμβάνει υπόψη της και τις τρεις άλλες εικόνες που έχουν για αυτήν και οι υπόλοιπες τρεις ομάδες του πληθυσμού, ιδίως γιατί αυτές επικοινωνούν πολύ συχνά και πολύ τακτικά με την… κύρια ομάδα του ευρύτερου κοινού που την απασχολεί ιδιαίτερα! Τα Δίκτυα, π.χ., έχουν κάνει τη μεγαλύτερη ζημιά στην εικόνα που έχει σήμερα ο κλάδος, ο οποίος με πολύ μεγάλη ευκολία μεταφέρει τα Συμβόλαια από τη μία Εταιρεία στην άλλη κάνοντας μεγάλη κατάχρηση της «Απεριόριστης Δύναμης» που διαθέτει η «Προσωπική Πώληση».


Ένα μεγάλο πρόβλημα στην Αγορά μας είναι ότι οι υπεύθυνοι που ασχολούνται με τις νευραλγικές αυτές θέσεις… βρέθηκαν εκεί για διάφορους λόγους, χωρίς να διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα που απαιτεί η θέση. Ένα παράδειγμα είναι να τους ρωτήσει κανείς τι έκαναν όλα αυτά τα χρόνια για τις τρεις υπόλοιπες εικόνες που βρίσκονται κάτω από τη μύτη τους και επηρεάζουν υπερβολικά το κοινό στο οποίο απευθύνουν όλες τους τις κινήσεις.

Πηγή: Insurancedaily

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου