Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Τουρισμός και Ασφάλιση

Ο κλάδος ιδιωτικής ασφάλισης μέχρι τώρα, στην πρόθεσή του να στηρίξει όλο το φάσμα της τουριστικής βιομηχανίας έχει σχεδιάσει μια σειρά καινοτόμων προϊόντων σύμφωνα με τις ανάγκες του επιχειρηματία και σε άμεση σχέση με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος. 

Προϊόντα μεμονωμένα ή σε συνδυασμό, που έχει την ευκαιρία ο ήδη υπάρχων πελάτης να ενημερωθεί, προσθέτοντας καλύψεις, ή ο δυνάμει πελάτης να επιλέξει, εξασφαλίζοντας έτσι την επιχείρησή του και το χαρτοφυλάκιο πελατών του έναντι προβλεπόμενων ή απρόβλεπτων κινδύνων ή αναχαιτίζοντας πιθανές αρνητικές επιδόσεις της επιχείρησης με τις λιγότερες απώλειες.


Ξεκάθαρες γραμμές για το ποιοι είναι οι μείζονες και ποιοι οι ελάσσονες επιχειρηματικοί κίνδυνοι για τον τουριστικό κλάδο δεν καταγράφονται. Όλοι οι κίνδυνοι, ανάλογα με το μέγεθός τους, τη διάρκεια, τους ρυθμούς πιθανών επαναλήψεων σε σχέση με τη φύση της επιχείρησης μπορούν να έχουν δυσμενείς επιπτώσεις τόσο για τον κλάδο ως σύνολο όσο και την εικόνα που θέλει να διατηρεί προς τα έξω μια επιχείρηση και τα αποτελέσματα χρήσης μέσα στο οικονομικό έτος...

Πηγή: Nextdeal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου